Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه در تقسیمات جدید، روستای گاو کشک از این شهرستان منتزع (جدا) شده است، اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در ارتباط با تقسیمات کشوری، روستای گاو کشک در تابعیت دهستان دشت برم شهرستان کازرون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حدود مشخص شده در تقسیمات کشوری شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در نشست دهم مهرماه ۱۳۹۸ هیات دولت صورت گرفته و مصوبات این جلسه طبق اظهارات سید احمد احمدی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به این استانداری ابلاغ شده است که پس از طی مراحل اداری در آینده نزدیک به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

فرماندار شهرستان کازرون، احتمال تغییر در مصوبه هیات وزیران را رد کرد و ادامه داد: نگرانی‌های مردم کازرون را به مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس انتقال داده شد که هر ۲ با قاطعیت، تغییر مصوبه هیات وزیران را مردود اعلام و اظهار کرد: هیچ گونه تغییری در مصوبه داده نخواهد شد و مصوبات دهم مهرماه دولت، پایدار است.

دهقان، به شهروندان توصیه کرد، ضمن حفظ آرامش به شایعات بی اساس در این زمینه توجهی نکنند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/چ

ماجرای جدایی روستای گاوکشک از کازرون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از فارس؛ کپر جودکی روستایی که لک‌لک‌های عاشق آن را به منطقه ویژه گردشگری تبدیل کردند، لک‌لک‌ها در همه فصول سال در روستا حضور دارند و هیچگاه روستا را ترک نمی‌کنند.

کپرجودکی، روستایی در شهرستان بروجرد و در استان لرستان است، این روستا در دهستان همت‌آباد در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد، روستای کپر جودکی با تالاب بیشه دالان بروجرد همسایه است و این همسایگی باعث شده لک‌لک‌ها عاشق روستا و مردم خوب آن شوند.

مردم روستای کپر‌جودکی و ریش‌سفیدان، حضور لک‌لک‌ها را بیش از ۶۰ سال در روستا تایید می‌کنند، آنان لک‌لک‌ها را مایه برکت و آرامش و رونق برای روستا می‌دانند و مزاحمتی برای آنان ایجاد نمی‌کنند.

مردم روستا به خلق و خوی زندگی لک‌لک‌ها آشنا هستند و بسیاری از رفتارهای آنان را متوجه می‌شوند، مثلا پیرمرد روستایی می‌گفت: هنگامی که منقارشان را به هم زده و صدایی از آن درمی‌آورند، در حال ارتباط و صدا کردن جفت‌شان هستند.

اداره برق شهرستان بروجرد نیز سالهای گذشته در اقدامی جالب خطر برق گرفتگی را از لک‌لک‌ها دور کرد و با ایمن سازی تیرهای برق امنیت جانی لک‌لک‌ها را تضمین نمود.

شورای روستا نیز با همکاری خیرین و طبیعت‌دوستان در بالای تیرهای چراغ برق روستا صفحه‌های فلزی نصب کرد تا لک‌لک‌ها به راحتی بتوانند بر روی آن لانه سازی کنند.

در بهار که فصل تخم‌گذاری پرندگان است، لک‌لک‌های عاشق روستای کپرجودکی نیز در آشیانه‌های خود تخمگذاری کرده و جوجه لک‌لک‌های عاشق بسیاری را به دنیا می‌آورند.

خلاصه اینکه در این روزهای بهاری که سرسبزی و طراوت از دشت و کوه و جنگل می‌طراوت، روستای کپر‌جودکی منطقه گردشگری زیبایی است که لک‌لک‌ها میزبان گردشگران هستند، مردم روستا نیز با چهره‌ای گشاده و صمیمیتی وصف ناپذیر از گردشگران و طبیعت دوستان استقبال می‌کنند.

خلاصه اینکه لک‌لک‌ها با حضورشان در روستای کپر‌جودکی گردشگران و طبیعت‌گردان بسیاری از سراسر ایران را عاشق روستا کردند و باعث شناخته شدن آن در پهنه گردشکری ایران شدند.

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت