Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه در هفته های گذشته لیگ، چیز خاصی از دیاباته ندیده ایم، مهاجم قدرتی و بلندقامت آبی‌ها، کم کم باید منتظر آغاز انتقادات باشد.

طرفداری- این روزها موج عجیبی علیه جونیور براندائو به راه افتاده است و مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس، تبدیل به سیبل انتقادات شده است؛ در سوی دیگر اما شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی تیم فوتبال استقلال نیز، از این انتقادات مصون نخواهد ماند و به نظر می‌رسد اگر در یکی دو بازی آینده برای آبی‌پوشان موفق به گلزنی نشود، انگشت اتهام به سوی او نیز گرفته شود، به خصوص که این روزها استراماچونی حسابی از نبود مهاجم در تیمش می‌نالد!

دیاباته که در بازی‌های نخست استقلال چند موقعیت نسبتا خوب نصیبش شده بود قدر آنها را ندانست تا بازی با نفت مسجدسلیمان که در آن بازی به دلیل شکستگی دنده از بازی خارج شد و سرانجام پس از چند هفته غیبت در بازی برابر سایپا، فرصت حضور در میدان را پیدا کند، شیخ در دقایق اندک حضورش در ترکیب استقلال، روی پاس خوب فرشید باقری یک تک به تک ایده آل به دست آورد و آن را از دست داد ولی سجاد آقایی موفق شد در ادامه این توپ را وارد دروازه کند تا به ثمر ننشستن ضربه شیخ چندان به چشم نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید صبر هواداران و باشگاه استقلال تا چه اندازه نسبت به این مهاجم کارنامه‌دار ادامه خواهد داشت؛ پستی که به نظر می‌رسد با رفتن تیام طلسم شده باشد و بازیکنانی که جایگزین او می‌شوند فرصت چندانی برای نشان دادن خود نمی‌یابند و خیلی زود با سنگ محک مامه تیام مورد سنجش قرار می‌گیرند؛ ابتدا الحاجی گرو، سپس تبریزی و اکنون شیخ!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!