Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست اولیه نفرات حاضر در اردو برای حضور در جام بین‌المللی وزنه‌برداری ترکیه که مسابقات کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود، مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، تورنمنت بین المللی وزنه برداری نعیم سلیمان اوغلو که 14 تا 17 نوامبر (23 تا 26 آبان ماه) به میزبانی شهر غازیانتپ ترکیه برگزار می شود، عرصه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، تیم ملی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان در این پیکارها شرکت می کند تا بتواند به جمع آوری امتیازات مورد نظر برای انتخاب دو نفر نهایی برای حضور در المپیک بپردازد.

بر این اساس، اردوی آماده سازی تیم های ملی نیز از جمعه هفته آینده (10 آبان ماه) در محل کمپ تیمهای ملی وزنه برداری در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. این اردو و تمرینات، منتهی به انتخاب و اعزام تیم منتخب به مسابقات ترکیه خواهد شد.

سهراب مرادی، سیدایوب موسوی، رضا بیرالوند، علی هاشمی، حسین سلطانی، علی میری، علیرضا زارع پور و صالح چراغی نفرات دعوت شده به اردوی آقایان هستند. محمدحسین برخواه (سرمربی)، وحید ربیعی و علی جباری (مربی) کادر فنی تیم هستند.

پریسا جوانفکریان، سیدالهام حسینی، فروغ یونسی و ریحانه صیدی  بانوان حاضر در این اردو هستند. سعیده رجبی به عنوان مربی و اکبر خورشیدی به عنوان مشاور فنی در این تیم فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: کمیسیون بانوان فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری از حضور بانوان ایرانی در مسابقات جهانی تقدیر کرد معاینات قلبی عروقی اعضای تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ترکیه تیم ملی مردان و زنان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی با حضور ۲۹ ورزشکار منتخب از امروز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی "هندوستان" برگزار شود، آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور