Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان، امروز ۵ بازی دیگر برگزار شد تا پرونده بازی‌های این هفته  با صدرنشینی فجر شهید سپاسی  بسته شود.

نخستین پیروزی علم و ادب در فصل جدید

علم و ادب تبریز که تا پیش از بازی این هفته برابر رایکا بابل با کسب تنها ۱ امتیاز از ۸ بازی گذشته خود، در قعر جدول قرار داشت در بازی این  هفته موفق شد، رایکا بابل را در خانه این تیم شکست دهد تا علاوه بر کسب نخستین ۳ امتیاز در فصل جدید، با پیشی گرفتن از ملوان بندرانزلی که با واگذاری نتیجه برابر استقلال خوزستان ۲ امتیازی باقی ماند، به رده هفدهم جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رایکا بابل نیز با این شکست به رده شانزدهم سقوط کرد.

قشقایی همچنان در حسرت پیروزی

قشقایی شیراز در خانه به مصاف نیروی زمینی رفت که از ۲ بازی گذشته خود ۶ امتیاز کسب کرده بود و برخلاف ابتدای فصل عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته بود. قشقایی در دقیقه شانزدهم بازی با گل مرتضی سنجانکی از حریف پیش افتاد  و این برتر را تا پایان نیمه اول حفظ کرد، اما با شروع نیمه دوم علی خدادادی گل تساوی را به ثمر رساند تا حسرت قشقایی برای کسب دومین پیروزی فصل ۸ هفته‌ای شود. نیروی زمینی و قشقایی با یک امتیاز این بازی به ترتیب ۸ و ۶ امتیازی شدند و در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: بازگشت فجر به صدر/ ملوانان و شکست‌های ادامه دار/ تقابل مدعیان به سود شاگردان نصرتی پایان یافت

داماش بادران را از جمع مدعیان دور کرد

داماش گیلان که در چند هفته گذشته نتایج ضعیفی گرفته بود و از  جام حذفی هم حذف شده بود، در بازی خانگی این هفته توانست برابر حریف قدرتمندش به پیروزی برسد و یکی دیگر از شگفتی سازان این هفته لقب بگیرد. سینا عباسی و سجاد موسوی در دقایق ۴۷ و ۹۰ بازی ۲ گل داماش را وارد دروازه بادران تهران کردند. داماش با شکست در این بازی با ۱۵ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و اختلافش با صدر جدول به ۵ امتیاز رسید. داماش نیز با ۳ امتیاز این بازی ۱۳  امتیازی شد و پشت سر بادران قرار گرفت.  

توقف نود برابر سرخپوشان پاکدشت

سرخپوشان پاکدشت نیز در دیگر دیدار این هفته با تساوی بدون گل برابر نود ارومیه متوقف شد. نود در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست همراه با فجر شهید سپاسی ۲۰ امتیازی شود، اما با نتیجه‌ای که در بازی امروز رقم خورد، در رده پنجم جدول جای گرفت. سرخپوشان نیز رده نهم جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید: نخستین پیروزی تیم فوتبال آرمان گهر در لیگ آزادگان

تقابل مدعیان برنده نداشت

مس رفسنجان که تا پایان هفته گذشته صدرنشین بود، برای حفظ جایگاه خود باید این هفته آلومینیوم اراک را از پیش رو بر می‌داشت. هر چند که میثم مجیدی در دقیقه بیست و پنجم نارنجی پوشان را پیش انداخت، اما محمد علی نژاد و پیمان میری در دقایق ۶۵ و ۷۲ بازی برای آلومینیوم گلزنی کردند. مس رفسنجان که در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده و تا به اینجای کار هیچ شکستی را تجربه نکرده، گل تساوی را به ثمر رساند تا رکورد‌های خوبش در این بازی از بین نرود. مهرداد رضایی گل تساوی را برای مس رفسنجان به ثمر رساند؛ بنابراین مس رفسنجان با یک امتیاز کمتر از فجر شهید سپاسی در رده دوم قرار گرفت و شاگردان فکری هم با یک پله صعود در رده ششم ایستادند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند

 تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره