Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:14:36 GMT

بازی بسیار سختی با ماشین سازی تبریز داریم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۸۶۵۲

بازی بسیار سختی با ماشین سازی تبریز داریم

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز پنج شنبه نشست خبری قبل از بازی سرمربی های دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان در هتل کایای تبریز برگزار شد.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در این نشست خبری با بیان اینکه تیم ماشین سازی یکی از تیم های خوب و جوان لیگ برتر است، افزود: در همه بازی‌ها برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می شویم، انتظاری از تیم ما نیست و ما برای بردن وارد میدان می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بازیکنان تیمش اتمام حجت کرده است، ابراز داشت: از ۷ بازی ۵ بازی مساوی کردیم که تیم‌های قدرتمندی بوده اند. باید بتوانیم در این بازی موفق عمل کنیم.

تارتار در خصوص محرومان و مصدومان تیمش نیز اظهار کرد: سوشا مکانی و عباس عسگری مصدوم هستند ولی در این بازی محرومی نداریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص رسول خطیبی سرمربی تیم تبریزی نیز گفت: خطیبی سعی کرده تیمش را بر اساس تفکراتش جمع کند. باید سعی کنیم بازیکنان خلاق تیم حریف را کنترل کنیم و از ضعف‌های آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص مالک باشگاه تراکتور و ماشین سازی نیز گفت: از زنوزی تشکر می‌کنم که هم‌زمان دو تیم لیگ برتری را اداره می‌کند. در این شرایط سخت اقتصادی وی از این دو تیم حمایت می کند و باید از زنوزی به خاطر حمایت هایش از ورزش فوتبال کشورمان تشکر کنم.

گفتنی است دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان فردا از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

کد خبر 4755333

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار مسجدسلیمان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز بازگشت زائران اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده