Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:54:01 GMT

نقد و بررسی هواوی میت 30 پرو

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۸۷۴۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 مدتی از معرفی نسل جدید گوشی‌های سری میت هواوی می‌گذرد و ما امروز می‌خواهیم به نقد و بررسی برادر گران‌تر آن‌ها، یعنی هواوی میت ۳۰ پرو بپردازیم. رونمایی از این گوشی‌ها در واقع یک خبر تلخ و شیرین برای طرفداران دنیای تکنولوژی و به طور خاص طرفداران کمرافون‌های پر زرق‌وبرق هواوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی آن‌قدر خوب است که به سختی می‌توانید از خیر خرید آن بگذرید، اما از سوی دیگر جنگ تجاری آمریکا و چین اجازه همکاری گوگل و هواوی را نمی‌دهد و دیگر نمی‌توانید سرویس‌های گوگل را روی این گوشی فوق‌العاده داشته باشید. شاید قرار دادن این همه امکانات خوب در این گوشی در واقع دهان کجی به گوگل و آمریکا باشد یا شاید هم سعی دارد فشار افکار عمومی را به سمت گوگل و دولت آمریکا ببرد که مصرف‌کنندگان را از یک گوشی فوق‌العاده محروم می‌کنند. این گوشی تقریباً ازلحاظ سخت‌افزار تمام امکانات پر زرق‌وبرق موجود را دارد و از همه رقبا یک سر و گردن بالاتر است. از دوربین چهارگانه فوق‌العاده آن که بگذریم، هواوی در این گوشی یک صفحه‌نمایش خمیده اولد جدید را معرفی کرده است که آن را هرایزن می‌نامد، این صفحه آن‌قدر خمیده است که عملاً حاشیه‌های دوطرف گوشی را به صفر می‌رساند. در این گوشی حتی سنسورهای TOF هم در جلو و هم در عقب برای عکاسی پرتره استفاده شده است. به لطف AI قدرتمند در این گوشی،‌ فیلمبرداری اسلوموشن در این گوشی از ۹۶۰ فریم معمول به ۷۶۸۰ فریم در ثانیه افزایش پیدا کرده است، چیزی که فقط در دوربین‌های حرفه‌ای چند هزار دلاری می‌بینیم. این گوشی پس از مدت‌ها دوباره استفاده از چرم را به دنیای گوشی‌های موبایل برگردانده است و برخی از مدل‌های این گوشی پشت چرمی دارند. حتی سنسور اینفرارد هم که این روزها به ندرت در گوشی‌ها دیده می‌شود در بالای این گوشی تعبیه شده است. اما آیا این گوشی می‌تواند بدون سرویس‌های گوگل خریداران خود را قانع کند؟ این چیزی است که پس از تماشای این نقد و بررسی می‌توانید در موردش تصمیم بگیرید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده تکنولوژی ویدیو هواوی میت 30 پرو فیلم هواوی میت 30 هواوی میت هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد