Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در یک پست اینستاگرامی تصویری از دیدار خود با لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان در توکیو منتشر کرد.

لعیا جنیدی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مراسم تاجگذاری و آغاز به کار رسمی امپراطور جدید ژاپن به توکیو سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان این سفر با وزیر دادگستری ژاپن نیز ملاقات داشته است.

نارو هیتو پس از آنکه پدرش به علت کهولت سن از امپراطوری ژاپن استعفا داد، به این سمت دست یافت و روز دوشنبه نیز طی مراسمی به‌طور رسمی کار خود را به عنوان امپراطور جدید آغاز کرد.

مراسم تاج‌گذاری امپراتور ژاپن از مراسم سنتی و کهن در این کشور است. از سده هفتم میلادی به این سو امپراتور ژاپن، همانند امپراتور چین، فرزند آسمان خوانده می‌شود. با این حال نقش امپراتور ژاپن در حال حاضر نمادین است و قدرت در دست نخست‌وزیر و هیئت دولت قرار دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و ژاپن شینزو آبه لعیا جنیدی امپراطور ژاپن معاون حقوقی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان ادعای مذکور گفت، سیاستش نشان می‌دهد که تشکیلات خودگردان فلسطین راه حل نوار غزه نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، جنبش مقاومت فلسطین «حماس» باقی نخواهد ماند زیرا این رژیم آن را «نابود» خواهد کرد!

به نقل از سایت خبری النشره، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین حال از کشته شدن دو تن از نظامیان خود خبر داد که یکی از آنها فرمانده تانک بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شصت و سومین روز از حمله خود به نوار غزه، بمباران مناطق مسکونی را تشدید کرده و قتل عام جدیدی در رفح، خان‌یونس، شهر غزه و جبالیا مرتکب شده است.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند