Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دوستان سرمربی توپچی‌ها به او توصیه کرده است برای کار کردن در فضایی بی دغدغه و کم دردسر، هدایت تیم زادگاهش را به دست بگیرد. 

طرفداری- اونای امری فاش کرد قبل از این که فابینیو تابستان گذشته از موناکو به لیورپول ملحق شود، یکی از اهداف او برای آرسنال بوده است.

به گزارش اسکای، زمانی که فابینیو در سال 2017 به موناکو کمک کرد تا قهرمان لیگ فرانسه شود، امری سرمربی پاری سن ژرمن بود و می‌گوید قصد داشت این هافبک برزیلی را به ورزشگاه امارات منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپچی‌ها در تابستان امسال حدود 80 میلیون یورو برای جذب نیکولاس پپه هزینه کردند ولی وینگر سابق رن هنوز موفق به نشان دادن توانایی‌هایش در لیگ برتر نشده است. امری با اشاره به فابینیو، گفت که پپه هم برای سازگاری با لیگ برتر به فرصت نیاز دارد.

درست است که برای جذب پپه هزینه کردیم ولی او برای سازگاری با لیگ برتر به فرصت نیاز دارد. برای نمونه من در فرانسه، فابینیو را خیلی دوست داشتم. زمانی که در موناکو حضور داشت، خواستار جذب او برای پاری سن ژرمن بودم. زمانی که به اینجا آمدم هم اسمش جزو گزینه‌های روی میز بود اما او با لیورپول قرارداد امضا کرد. طی شش ماه اول بازی نکرد و در حال سازگاری با محیط بود. ولی حالا شگفت انگیز است و من در مورد (دنی) سبایوس و پپه هم همین را می‌خواهم. باید صبور باشیم ولی پپه در حال پیشرفت است. دوشنبه شب او کلید بازی را در دست داشت و اگر گل ابتدایی را می‌زد، اوضاع عوض می‌شد. اما این یک فرایند است، من به او اعتقاد دارم و می‌دانم که باید زمان داد و صبور بود. طرفداران هم صبور هستند، البته عده‌ای بیشتر از بقیه. 

امری که در جلسه تمرینی قبل از مسابقه آرسنال-ویتوریا گیمارش ده دقیقه‌ای در زمین تمرین با بازیکنانش صحبت کرد، افزود:

فصل گذشته به اهداف‌مان نرسیدیم؛ در جدول (لیگ برتر) یک امتیاز کم داشتیم و به فینال لیگ اروپا هم رسیدیم و شکست خوردیم. بسیار خب، آنجا بودیم. اما امسال هم باید برگردیم و آن را از آن خودمان کنیم. بسیار خب، ما (دوشنبه شب مقابل شفیلد یونایتد) باختیم و آن لحظه بدی بود. 24 ساعت بعد، هنوز هم همان احساسات بد را داشتم ولی این طبیعی است. این زندگی من است. من چنین چیزی نمی‌خواهم. دوستی دارم که می‌گوید برای نداشتن چنین دردسرهایی، برو و تیم شهرت هونداریبیا را تمرین بده. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تساوی ارزشمند رئال مادرید در آلیانتس آرنا و عزم رم برای رقم زدن اولین باخت فصل بایرلورکوزن، تیترهای کیوسک امروز (چهارشنبه 1 مه 2024) بودند.

زیرکزی؛ جدال یووه و میلان، ماروتا کنار کشید
ستاره‌ای به ارزش طلا
لیگ اروپا، جام ایتالیا باجو، توتی، الکس، جایی برای شما هست
زود باشید و شجاعت نشان دهید!
پاس گل دروسی به دیبالا: این بایرلورکوزن شکست‌ناپذیر نیست آنچلوتی؛ یک وینیسیوس واقعی
چرا موتا؟
دلایل انتخاب سرمربی یوونتوس ستاره سفیدها بهترین بازیکن شد و 21امین گلش را زد
وینی، فینال را نزدیک کرد رافا متشکریم
یک شیطان در جهنم بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید؛ هری دقیق به هدف زد

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!