Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، نام‌های متعددی برای جایگزینی ویسی و هدایت این تیم در ادامه فصل مطرح شد.  

از سرمربیانی، چون علیرضا مرزبان، امیرحسین پیروانی، نادر دست نشان و مهدی پاشازاده به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم بوشهری نامبرده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حتی در مقطعی به نظر می‌رسید که مسئولان باشگاه شاهین شهرداری با پاشازاده که از سرمربیگری شهرداری ماهشهر استعفا داده بود، به توافق نهایی رسیده اند، اما با بازگشت او به تمرینات شهرداری ماهشهر، نام پاشازاده از میان گزینه‌های سرمربیگری شاهین شهرداری خارج شد و یکی از مسئولان این باشگاه از مرزبان و دست نشان به عنوان گزینه های نهایی نام برد.

بیشتر بخوانید: شرایط ادامه همکاری شاهین شهرداری با کریمیان

با این وجود مهدی پاشازاده که به تمرینات شهرداری ماهشهر برگشته گفت: شاهین شهرداری تیمی است که همیشه نسبت به آن حس خوبی داشتم. البته همین حس را نسبت به شهرداری ماهشهر نیز دارم. هنوز  سرمربی شهرداری ماهشهر هستم مگر این که در جلسه فردا استعفای من را بپذیرند.

او در واکنش به این سوال که اگر استعفای او پذیرفته شود  ممکن است سرمربی بعدی شاهین شهرداری او باشد پاسخ  صریحی نداد و  تنها به پاسخ‌هایی مانند "نمی دانم" و " هنوز نه" بسنده کرد که به جای برطرف کردن تردیدها،  ابهام ها را بیشتر کرد. 

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند