Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:28:47 GMT

نخستین دوره تربیت مربی اسکواش در یاسوج آغاز شد  

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۸۹۹۸

نخستین دوره تربیت مربی اسکواش در یاسوج آغاز شد  

سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۱ مربی اسکواش مرد و زن از سراسر کهگیلویه و بویراحمد در این دوره آموزشی سه روزه حضور دارند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی زیرنظر سحر فولادوند مدرس سطح یک جهانی فدراسیون اسکواش با آخرین تکنیک ها، تاکتیک  ها، قوانین و مقررات مربیگری آن آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مطالب ارائه شده به افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی به ۲ صورت تئوری و عملی است.  

علوی عنوان کرد: آزمون های تئوری و عملی در پایان این دوره آموزشی از شرکت کنندگان گرفته شده و گواهینامه معتبر مربیگری به آنان اعطا خواهد شد.

وی ابراز داشت: این دوره آموزشی با پیگیری ها و رایزنی های هیأت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد و موافقت مسئولان فدراسیون برگزار شده است.

علوی گفت: برگزاری مستمر دوره های آموزشی مربیگری و داوری اسکواش سبب رشد و ارتقای روزافزون این رشته نوپا در کهگیلویه و بویراحمد می شود.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکواش کهگیلویه وبویراحمد دوره ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد