Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیدکنندگان فرش ماشینی در منطقه کاشان مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولان در میان گذاشته و راهکارهای لازم را دریافت کردند. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، میز ملی فرش ماشینی با حضور حمید زادبوم، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، محمود تولایی رئیس اتاق بازرگانی، معادن، صنایع و کشاورزی کاشان، مجید برازنده رئیس اداره صمت کاشان، اسماعیل نادری معاون بازرگانی سازمان صمت استان اصفهان و تولیدکنندگان فرش ماشینی در منطقه کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرکنندگان و تولیدکنندگان فرش ماشینی از مشکلات خود همچون صادرات به کشورهای مختلف، ورود ارز به کشور، تامین مواد اولیه و غیره سخن گفته و با مسئولان حاضر در این میز ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهای لازم برای این مشکلات ارائه شد.

علی دریاب در این جلسه با بیان اینکه امروزه برای ورود ارز به کشور با مشکلات مختلفی مواجه هستیم، اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات کارمندان ما در مجموعه تولیدی به صورت شبانه روزی تولید دارند و از راه‌های مختلفی نیز صادرات محصولات تولیدی انجام می‌شود.

حال فرش دستباف مشهد خوب نیست؛ هزینه‌های تولید باید کاهش یابد   فرهنگ رنگین آذربایجان غربی در تاروپود بازارهای جهانی؛ واقعیت فرش ایرانی را به تصویر می‌کشد   آموزش قالیبافی به زندانیان/ زنی که فرش ایرانی را به بورسیه خارج ترجیح داد

این تولیدکننده فرش ماشینی با بیان اینکه هر واحد تولیدی برای تامین هزینه‌های خود لازم دارد تا بخشی از درآمد حاصل از صادراتش را به صورت نقدی در اختیار داشته باشد، افزود: تامین هزینه‌های جاری هر واحد تولیدی نظیر پرداخت حقوق کارگران، نگهداشت وسایل و تجهیزات نیازمند نقدینگی است که باید از طریق فروش داخلی و یا صادرات تامین شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی فرش ماشینی شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل با بیان اینکه توقع می‌رود مسئولان مشکلات تولیدکنندگان را درک کنند، اظهار داشت: برخی از مشکلات پیش روی ما وجود دارد که باید با آن‌ها مانوس شد و با آنها کنار بیاییم اما زمانی که تولیدکننده بداند مسئول پشتیبان او است، دلگرمی برای وی ایجاد می‌شود.

مهدی نوروزپور با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه‌ها دولت‌های سایر کشورها به برگزارکنندگان آن کمک‌های شایانی می‌کنند، افزود: لازم است تا دولت در برپایی نمایشگاه‌های مختلف به ویژه نمایشگاه فرش کمک‌های قابل توجهی به برگزارکنندگان آن نمایشگاه داشته باشد تا تولیدکنندگان بتوانند در برابر تولیدکنندگان سایر کشورها خودنمایی کنند.

به گزارش تسنیم، تولیدکنندگان فرش ماشینی در منطقه کاشان از بروکراسی اداری و عدم حمایت شایسته توسط مسئولان رنج می‌برند و بر همین اساس صادرات محصولاتشان و تامین مواد اولیه آنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که لازم است بیش از پیش مسئولان در رفع مشکلات این دو حوزه اقداماتی شایسته را صورت پذیرند.

انتهای پیام/ ع

R7760/P1494/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است