Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:48:20 GMT

اراضی دارای کاربری ورزشی فردیس واگذار شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۹۳۳۷

اراضی دارای کاربری ورزشی فردیس واگذار شود

به گزارش ایرنا،ابوالفضل اینانلو عصر پنجشنبه در نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان فردیس در سالن اجتماعات شهرداری فردیس برگزار شد، افزود: شهرستان فردیس  آسیب های اجتماعی متعدد و زیادی دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی با اشاره به نبود مکان برای استقرار دفاتر هیات های ورزشی شهرستان فردیس گفت: در تلاش هستیم سالن طبقاتی چند منظوره را برای استقرار هیئت های ورزشی در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فردیس گفت: اختصاص اعتبار برای ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که می توان در آینده تاثیرگذاری مثبت آن را در بخش های ورزشی و فرهنگی دید .

اینانلو افزود: توجه ویژه به جوانان در دستور کار فرمانداری فردیس است باید فضاهای مطلوب و مناسب را برای حضور بانوان ورزش فراهم کرد و ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند.

امام جمعه فردیس نیز گفت: پیشگیری بهتر از درمان است و هر میزان در بخش ورزشی سرمایه گذاری شود از هدر رفت در بخش درمان ، بزهکاری و آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: وقتی ورزش در خدمت دین و ارزش ها گرفته شود می تواند در میادین مختلف بین المللی برای ملت ایران افتخارآفرین باشد.

امام جمعه فردیس گفت: همیشه از ورزشکاران این شهرستان حمایت می کنیم و به پاس قدردانی از زحمات ورزشکاران در نماز جمعه فردیس تجلیل به عمل آمده است.

وی از فرماندار ، شهردار و شورای شهر فردیس خواست ورزشکاران را حمایت کنند چرا که فردیس در بخش سرانه های ورزشی فقیر است .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با اشاره به اینکه سالن چندمنظوره طبقاتی فردیس هفته دولت با حضور وزیر ورزش افتتاح شد، گفت: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا دارم این سالن ورزشی را در اختیار هیات های ورزشی این شهرستان قرار دهند.

داود عزیزی افزود: همه مکان های ورزشی اداره ورزش و جوانان فردیس به مزایده گذاشته شده است و فقط این سالن چند منظوره طبقاتی فردیس مانده است که با توجه به سرانه های ورزشی پایین این شهر تنها کاری که می توان انجام داد این سالن را در اختیار این اداره قرار دهند.

وی اضافه کرد: فردیس از پتانسیل بالایی در بخش ورزش برخوردار است اما زیرساخت های ورزشی این شهرستان ناچیز است.

عزیزی گفت : از مسئولان شهرستان و استان می خواهیم که برای استقرار هیات های  ورزشی قدم هایی  بردارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس بیان داشت:  ۳۹ هیات ورزشی در فردیس فعال است .

وی افزود: طی ۶ ماه گذشته تعداد هشت همایش پیاده وری توسط هیات همگانی، هشت جشنواره ورزشی ،سه نشست شورای ورزش و ورزش همگانی برگزار شده است.

حدود ۱۶ هزار نفر ورزشکار سامان یافته تحت پوشش هیات های ورزشی فردیس فعالیت می کنند.

وی به تشریح گزارش عملکرد در ۶ ماه نخست جاری این اداره پرداخت و گفت: طی این مدت  ۳۰۰ مسابقه شهرستانی،میزبانی ۲۱ مسابقه استانی ومیزبانی ۹ مسابقه کشوری  در این شهرستان برگزار شد.

عزیزی افزود:  در این مدت ورزشکاران فردیس ۲۸ مدال در مسابقات کشوری ،۱۰ مدال در مسابقه بین المللی ، پنج مدال اسیایی و سه مدال جهانی در مجموع ۴۶ ورزشکاران این شهرستان مدال کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه آمایشی در پروژه های عمرانی از سال ۹۵ تاکنون انجام شده ، گفت :  در این مدت ۵۰ هزار مترمربع  به سرانه های ورزشی فردیس افزوده شده است.

فردیس دارای  ۲۸۴ سالن ورزشی خصوصی ، ۳۵ سالن اختصاصی بانوان،۱۶ سالن ورزشی دولتی و ۲۲ اماکن ورزشی در سایر ارگان ها است.

اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ۱۱۴نفر  اشتغالزایی ایجاد کرده است .

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس ورزش فرمانداری فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد