Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:33:29 GMT

حذف پلاستیک و جایگزینی کیسه‌های نخی در سروستان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۹۳۶۴

حذف پلاستیک و جایگزینی کیسه‌های نخی در سروستان

مراسم رونمایی از طرح حذف پلاستیک از نانوایی‌ها و جایگزینی کیسه‌های نخی در سروستان با حضور مقامات دولتی آن شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در پی اقدامات مستمر اداره کل حفاظت محیط زیست فارس به منظور کاهش مصرف پلاستیک در استان، گروه محیط زیست، بقا و سلامت سروستان اقدام به برگزاری مراسم رونمایی طرح حذف پلاستیک و جایگزینی کیسه‌های نخی در سروستان، برای کمک به حفظ سلامت مردم و کاهش آلودگی محیط زیست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است طرح حذف پلاستیک و جایگزینی کیسه‌های نخی با نظارت شورای شهر سروستان و با همکاری کمیته شورای منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری سروستان و سمن‌های محیط زیستی بقا و سلامت و عاشقان طبیعت سروستان با شعار «سروستان بدون پلاستیک» اجرا شد که در ابتدای امر از نانوایی‌ها آغاز و در مراحل بعدی در سایر صنوف شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان کانون های مساجد شیراز روزنامه اداره کل محیط زیست فارس کیسه پارچه ای شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • کاهش مصرف پلاستیک به سلامت مردم و حفظ محیط زیست کمک می‌کند