Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد بندرعباس، با قدردانی از تلاش های بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی، بسیج را یک نیروی خودجوش دانست که مظهر قدرت، اراده و شعور یک ملت است و توانسته از زمان تاسیس تا کنون در شرایط سخت و زیانبار به کمک مردم بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان کامرانی دانشگاه را محور توسعه خواند و افزود: باید با اعتماد به جوانان و سرمایه گذاری بر روی آنان راه توسعه را هموار سازیم که این مهم یکی از رسالت های بسیج دانشجویی در ایجاد تحول و توسعه در دانشگاه است به طوری که باید با ارائه راهکارهای علمی و پژوهشی تفکر و اندیشه بسیجی به یک جریان انقلابی و گفتمان سازی علمی مبدل شود.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و جوانان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی زبده و جوان رسالتش گره گشایی، همکاری و تعاون در امور است و می تواند با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در سازندگی و بالندگی کشور نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

کامرانی با اشاره به نقش جوانان در استمرار انقلاب افزود: جوانان بسیجی ما باید با در نظر گرفتن مولفه های توسعه با میدان دادن به جوانان، اعتماد به خلاقیت و پویایی آنان، نقش آفرینی جوانان را در دیگر صحنه های انقلاب معنا بخشیم.

در ادامه سرهنگ عارف رئوفی فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان نیز با اشاره به خدمات ماندگار بسیج دانشجویی در دانشگاه ها، افزود: یکی از رسالت های مهم بسیج حل چالش های پیش روی جامعه است و بسیج باید به عنوان یک نیروی مخلص و انقلابی با تربیت نیروهای کارآمد و ارزشی به این اهداف مهم دست یابد.

رئوفی افزود: نیروی بسیجی باید به عنوان یک نیروی متخصص و متعهد در هسته های علمی و تخصصی ورود کند و با ارائه راهکارهای علمی با ایجاد گفتمان عمومی در جامعه نقش آفرینی کند.

این مقام مسئول با اشاره به سیاست های کلان این نهاد مردمی گفت: جایگاه بسیج دانشجویی باید با تلاش نیروهای جوان و خوش فکر بسیجی در جامعه تثبیت و نهادینه شود و این مهم باید با حرکت در راستای سیاست های کلان نظام و انقلاب شکل بگیرد و با ریل گذاری در این راستا به بالندگی و افتخار برسد.

رئوفی دانشگاه را یکی مراکز مهم و حساس خواند که دشمنان انقلاب آن را هدف قرار داده اند و باید با هوشیاری اساتید و دانشجویان بسیجی این این تهدیدات به فرصتی برای رشد و توسعه کشور و تقویت انقلاب بیانجامد.

در این مراسم حسین نظرخواه، رئیس اسبق بسیج دانشجویی واحد بندرعباس نیز گزارشی از فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه عنوان کرد و سپس علی جعفر پور نیز به اعلام برنامه ها و راهکارهای خود در سمت جدید پرداخت.

82 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بسیج دانشجویی علی جعفرزاده احسان کامرانی عارف رئوفی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بسیج دانشجویی علی جعفرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید