Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:46:22 GMT

مانه بیشتر از امباپه لیاقت توپ طلا را دارد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۹۶۶۹

مانه بیشتر از امباپه لیاقت توپ طلا را دارد

الحاجی دیوف، ستاره سابق لیورپول می‌گوید سادیو مانه مهاجم این روزهای مرسی‌سایدی‌ها بیشتر از کیلین امباپه لیاقت دریافت توپ طلا را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، الحاجی دیوف، ستاره سابق لیورپول که پیشتر در خط حمله این تیم می‌درخشید از سادیو مانه، ستاره سنگالی این روزهای خط حمله قرمزهای آنفیلد حمایت کرده و می‌گوید مانه در لیورپول آنقدر درخشان ظاهر شده که نسبت به کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن لیاقت بیشتری برای دریافت توپ طلا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سادیو مانه و کیلین امباپه هر دو به فهرست سی نفره اعلام شده برای دریافت جایزه توپ طلا راه یافته‌اند ولی الحاجی دیوف که مثل مانه سنگالی است از ستاره هموطنش حمایت کرده و می‌گوید او بیشتر از ستاره PSG لیاقت دریافت جایزه توپ طلا را دارد.

 

دیوف در گفتگو با نشریه فرانسوی لوپاریزین گفت:" مانه چه از نظر شخصی و چه از نظر تیمی شایستگی بیشتری برای جایزه توپ طلا دارد".

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" لیگ فرانسه را نمی‌توان با لیگ برتر انگلیس مقایسه کرد. در لیگ برتر برای موفقیت باید بیشتر تلاش کرد. من معتقدم لیونل مسی، ویرژیل فن‌دایک و سادیو مانه به دلیل لیگهایی که در آنها بازی می‌کنند در مراسم توپ طلا روی صحنه خواهند رفت. بله، برای بدست آوردن توپ طلا باید فرانسه را ترک کرد".

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه لیورپول سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه لیورپول سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه، عثمان دمبله (دقایق ۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان را ببینید.

کد خبر 847139 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!