Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مس کرمان و فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در این بازی حساس، مس کرمان 1-0 بازی را به فجرسپاسی واگذار کرد.

هواداران مس که تا دقیقه 90 از تیم خود حمایت کردند، در دقیقه 92 ابتدا علیه مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان شعار دادند و سپس علیه محمود محمودی‌نیا مدیرعامل مس نیز شعارهای تندی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران مس کرمان معتقد هستند که مدیریت موجود در باشگاه باید در تصمیم خود تجدید نظر کند و سیاست‌های موجود در این باشگاه تغییر کند. هواداران مس معتقدند که این مس، علی‌رغم هزینه‌های بالا برای لیگ برتر بسته نشده است.

گفتنی است محمودی‌نیا طی حضور چندین ساله‌اش در فوتبال رفسنجان، هیچگاه موفق نبوده تیمی از این شهرستان را به موفقیت برساند و این موضوع، سبب دلسردی هواداران مس کرمان شده است که باحضور ادامه دار محمودی‌نیا در این تیم، رویای صعود برای این تیم، یک سال به تعویق بیفتد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال مس هواداران مس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏