Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «فلورانس پارلی» روز پنجشنبه در رشته توئیتی نوشت این ناوچه ها به مراکز داده ای مجهز هستند که قابلیت محاسبات بی نظیر و دفاع پدافند سایبری را دارند. او گفته این ناوچه ها  ​​تا سال ۲۰۳۰ به ناوگان نیروی دریایی فرانسه خواهند پیوست.
به گفته پارلی، این ناوچه ها دارای راداری با ۴ پنل ثابت برای نظارت دائم ۳۶۰درجه ای، قابلیت پرتاب چند موشکی و امکان بارگیری همزمان پهپاد و بالگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع فرانسه با بیان این که این کشور دومین منطقه دریایی بزرگ جهان را داراست نوشت: برای محافظت از این فضای سرشار از ثروت، حضور ناوچه های ما ضروری است. از «برست» تا اقیانوس هند با گذر از مدیترانه یا آبهای خلیج(فارس)، ناوچه های ما نظارت می کنند.

به گفته پارلی، هر کدام از این ناوچه ها ۱۲۵ خدمه خواهد داشت.
فرانسه نام سازندگان بزرگ نیروی دریایی این کشور( آدمیرال ها "رونارس"، "لوزئو"، "کاستکس"، "نومی" و "کابانیه") را برای این ناوچه ها انتخاب کرده است.

اف.دی.ای(FDI)، برنامه نظامی فرانسه برای طراحی و ایجاد یک کلاس برنامه ریزی شده از ناوچه هاست که توسط نیروی دریایی این کشور مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان حاضر ، این برنامه شامل پنج کشتی است که بهره برداری آنها از سال ۲۰۲۳ به بعد برنامه ریزی شده است.

 فرانسه  طبق شاخص قدرت به عنوان پنجمین قدرت نظامی جهان در میان ۱۳۶ کشور در سال ۲۰۱۸ شناخته‌شده است.

به نوشته تارنمای وزارت دفاع فرانسه، قانون برنامه‌ریزی نظامی فرانسه (۲۰۱۹-۲۰۲۵) به عنوان سیزدهمین قانون برنامه‌ریزی نظامی این کشور جهت‌گیری دفاعی فرانسه را برای هفت سال آینده‌ این کشور بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ مشخص می‌کند.

بر اساس این قانون، دولت چهار اولویت نخست خود را اینگونه تعریف کرده است: فراهم کردن شرایطی برای ارتش به منظور انجام مأموریت‌های پایدار از طریق تقویت امکانات برای نگهداری از سخت‌افزارهای نظامی، تجهیزات حفاظت شخصی، آمادگی عملیاتی، آموزش و توجه ویژه به شرایط زندگی و کار پرسنل نظامی و غیرنظامی و خانواده‌های آن‌ها، تجدید ظرفیت‌های عملیاتی برای رفع نیازمندی‌ها و الزامات عملیاتی و تعهدات آینده، تضمین استقلال راهبردی و کمک به تقویت و دفاع اروپایی برای ایجاد ارتشی کامل در دفاع اروپایی و مبارزه با چالش‌های آینده از طریق حفظ برتری عملیاتی ارتش برای مدتی طولانی اعلام کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرانسه جهان اقیانوس هند کشتی شاخص وزارت دفاع قانون دولت استقلال فرانسه ناوچه جنگی پدافند سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز گفت: بلوار شهدای غواص به دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، امیر فتحی‌نژاد اظهار کرد: بلوار شهدای غواص یکی از پرترددترین محورهای شهرک خاوران است که به دلیل رعایت نکردن موازین قانونی توسط بعضی از رانندگان، گاه و بی‌گاه، شاهد بروز حوادث و تصادف رانندگی است.

وی افزود: این معاونت طی هماهنگی‌های به انجام رسیده با پلیس راهور شهرستان تبریز، طی ۱۰ روز گذشته اقدام به نصب تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله نصب گاردریل در نقاط حادثه‌ساز این بلوار و آشکارسازی تجهیزات و تابلوهای ترافیکی متعددی همچون تابلوهای هشداردهنده، کاشن تانک و سیلندرهای استوانه‌ای کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز با تاکید بر لزوم پیشگیری از بروز حوادث ناگوار حین رانندگی در محور پرتردد شهدای غواص، خاطرنشان کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه با کمک و همیاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کلان‌شهر تبریز، درصدد نصب دوربین‌های ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در چندین نقطه از نقاط حادثه‌خیز این بلوار است که در آینده‌ای نزدیک، اقدامات تهیه و نصب این دوربین‌ها به انجام خواهد رسید.

فتحی‌نژاد از رانندگان درخواست کرد: با رعایت سرعت قانونی و مطمئن و همکاری متقابل با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه برای جلوگیری از بروز تصادفات و فجایع جانی و مالی، خود و دیگر رانندگان را از مواهب رانندگی امن، بی‌خطر و سالم در سطح این منطقه بهره‌مند کنند.

کد خبر 751350

دیگر خبرها

  • همه طرح‌های توسعه بنادر کشور پیوست پدافند غیرعامل دارند
  • لیتوانی: طرحی برای اعزام سربازانمان به اوکراین داریم
  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند
  • قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی