Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله مسعودی فرید با اشاره به اینکه اخباری در فضای مجازی مبنی بر استفاده کودکان زییا در مهدهای کودک به عنوان مُدلینگ اظهار کرد: تا به حال گزارشی به سازمان در این خصوص نرسیده است و این اخبار در فضای مجازی دیده شده است اما حوزه معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به بهزیستی استان تهران موضوع را ارجاع داده است و از آنها خواسته شده در این زمینه بررسی کنند اما بنا بر اعلام همکاران مان در بهزیستی استان تهران هنوز گزارشی در این زمینه نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به موضوع مطرح شده در فضای مجازی، روز گذشته بخشنامه‌ای با عنوان استفاده از کودکان در مهدهای کودک برای مُدلینگ غیرقانونی است و  این بخشنامه روز گذشته به همه مهدهای تهران ارسال شد ولی گزارشی در این زمینه به ما ارائه نشده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص نظارت سازمان بر مهدهای کودک تصریح کرد: در این زمینه چند راهکار وجود دارد که از آن جمله می توان به نظارت مهدهای کودک و همچنین نظارت‌های که توسط همکاران در بهزیستی شهرستان‌ها و استان‌ها و بخصوص 3 ماه اول سال تحصیلی که تعداد کودکان در مهدها افزایش می‌یاید، اکیپ‌های مشخصی از همکاران در حوزه معاونت اجتماعی، بازرسی و حراست از مهدها بازدید می‌کنند علاوه بر اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهد هر گونه تخلف آن را از طریق سامانه پیامکی 3000012333 و یا از طریق ادارات بهزیستی موارد را پیگیری کنند.

مسعودی فرید خاطرنشان کرد: در ستاد بهزیستی کشور این پیامک طی  در یک بازه زمانی 24 ساعت یا 48 ساعت رسیدگی خواهد شد و برخورد لازم را انجام خواهند داد.

وی در خصوص بیشترین میزان تخلفات در مهدهای کودک گفت: بیشترین موارد در این بخش بر می‌گردد به شهریه مهدهای کودک که به بهزیستی اطلاع و این موارد پیگیری می‌شود.

معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: همه مهدها در استان‌ها و شهرستان‌ها موظف هستند تعرفه و شهریه مهدهای کودک در در دید خانواده‌ها در مهدها قرار دهند و خانواده‌ها بدانند که افزایش شهریه‌ها در سال جاری چقدر است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کودکان فضای مجازی بهزیستی استان تهران پیامک استان تهران پیامک فضای مجازی کودکان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی