Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان جالوروسی نمی تواند تصمیم داور بازی با گلادباخ را درک کند.

طرفداری- پس از تساوی 1-1 رم و مونشن گلادباخ در هفته سوم لیگ اروپا، ادین ژکو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

ژکو در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

اشتباهی جدی از سوی داور پیش آمد که هرگز نباید در چنین سطحی رخ بدهد. این اشتباه، نتیجه این بازی و سرنوشت کل گروه را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سه بازی دیگر داریم و هر اتفاقی ممکن است در ادامه پیش بیاید درحالیکه اگر برده بودیم، شرایط آسان تر بود. 

واقعا داور را درک نمی کنم؛ خودش نیز از تصمیمی که گرفته بود، اطمینان نداشت. داور نسبت به درست بودن تصمیم، شک داشت. من همان لحظه این صحنه را دیدم و سپس در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که توپ به صورت اسمالینگ خورده است. واقعا شگفت انگیز است.

به داور گفتم توپ به صورت اسمالینگ خورده است و حتی اثر توپ هنوز روی صورت او قابل مشاهده بود. داور دید و نسبت به تصمیم خود شک کرد اما حاضر به تغییر آن نشد. شما به عنوان داور نمی توانید در دقیقه 95 چنین تصمیمی بگیرید. در کل نیمه دوم اصلا خطری روی دروازه رم ایجاد نشد اما حالا دو امتیاز را از دست داده ایم. غیرقابل پذیرش است. حالا کاری از دست ما برنمی آید و فقط به دیدارهای آتی فکر کنیم.

گفتنی است داور اسکاتلندی این دیدار در دقایق پایانی درحالی یک ضربه پنالتی به دلیل خطای هند به نفع مونشن گلادباخ اعلام کرد که توپ به صورت اسمالینگ خورده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم