Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آرژانتینی جالوروسی از اتفاقات بازی با گلادباخ، ناامید است.

طرفداری- پس از تساوی 1-1 رم و مونشن گلادباخ در هفته سوم لیگ اروپا، فدریکو فازیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

صحبت های فازیو نیز همچون ادین ژکو در مورد اشتباه عجیب داور اسکاتلندی در دقایق پایانی بازی بود. او در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

همه صحنه پنالتی را دیدند و کسی خط دید داور را نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی پنالتی اعلام شد، همه متحیر شدند. ما به این اشتباهات تکراری عادت کرده ایم. در المپیکو و خارج از المپیکو اشتباهات به ضرر ماست. وقتی VAR وجود ندارد اشتباهاتی مثل این دیدار یا بازی برگشت با لیورپول به ضرر رم پیش می آید. وقتی از VAR استفاده می شود مثل بازی فصل گذشته در زمین پورتو و دیدار هفته اخیر با کالیاری بازهم این رم است که از اشتباهات ضربه می خورد. 

مقابل کالیاری با وجود VAR، پنالتی حریف تایید و گل رم مردود می شود. امشب که VAR نبود، داور از دو متری قادر به تشخیص صحنه نیست. توپ کاملا به صورت اسمالینگ برخورد کرد. رم با تلاش و اراده بازی کرد و برای برد تا انتها جنگیدیم و حالا فقط می توانیم منتظر بازی های آتی باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم