Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سوم لیگ اروپا از ساعت 20 و25 دقیقه 14 بازی در 7 گروه برگزار شد که رم مقابل گلادباخ در خانه متوقف شد و منچستر به سختی مقابل پارتیزان بلگراد به برتری دست یافت.

در مهم‌ترین بازیها منچستر به سخت مقابل پارتیزان بلگراد به برتری دست یافت و آاس‌رم در خانه مقابل نماینده ژرمن‌ها متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

 

گروه A


قره باغ 2 - آپوئل نیکوزیا 2

گروه G


پورتو یک - گلاسکو رنجرز یک


یانگ بویز2  - فاینورد صفر

گروه H


لودوگورتس صفر - اسپانیول یک


زسکامسکو صفر - فرانس واروژ یک

گروه I


خنت 2 - ولفسبورگ 2


سنت اتین  یک - الکساندریا یک

گروه J

آاس‌رم  یک - مونشن گلادباخ یک


باشاک شهیر یک - ولفسبرگر صفر

گروه K


اسلوان براتیسلاوا یک - ولورهمپتون 2

بشیکتاش  یک - براگا 2

گروه L


پارتیزان بلگراد  صفر - منچستریونایتد یک

آلکمار  6 - آستانه صفر

از ساعت 22 و 30 دقیقه این بازی ها در گروهی دیگر دنبال می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم

سال 2007 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2006/07، دو تیم میلان و منچستریونایتد در شب بارانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با گل های کاکا، سیدورف و جیلاردینو به سود میلان به پایان رسید.

دانلود (28.6MB)

دیگر خبرها