Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی نسبت به روند استیضاح دونالد ترامپ هشدار داد.

بر این اساس، گراهام در سخنانی در واکنش به اقدامات مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح و برکناری ترامپ گفت: هنگامی که از برکناری رئیس جمهور آمریکا سخن می‌گوییم باید طبق تدابیری باشد که با آمریکایی بودن ما همخوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در حال حاضر در این زمینه در جریان است خطری برای روند دموکراتیک در آمریکا به شمار می‌رود.

وی افزود: گفتگوی تلفنی میان ترامپ و همتای اوکراینی او شامل موضوعاتی نبود که باعث آغاز روند استیضاح ترامپ شود.

بیشتر بخوانید: کاخ سفید به دنبال یک استراتژیست برای مقابله با استیضاح ترامپ 

در حال حاضر، دونالد ترامپ و متحدان جمهوری خواه او در کنگره آمریکا در خصوص نحوه برخورد دموکرات‌های مجلس نمایندگان در برابر روند استیضاح اظهار تردید کرده‌اند. آرای آن‌ها باعث آغاز تحقیقات رسمی علیه ترامپ می‌شود با این حال، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که قوانین به رای نیاز ندارند. این در حالی است که جمهوری خواهان می‌گویند این امر به آن‌ها فرصت می‌دهد تا شاهدان خود را فراخوانند.

در پی افشای جزئیاتی از درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد

مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور برای جلوگیری از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

به گزارش آکسیوس، این مقام آمریکایی می‌گوید راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جزء گزینه‌های احتمالی قرار گیرد. 

جانسون مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند». 

گفتنی است، پس از تعلیق و دستگیری بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، فعالیت‌های اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافت. علیرغم مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، تا کنون صد‌ها دانشجو توسط نیرو‌های پلیس دستگیر شده‌اند.

این دانشجویان خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد