Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سید شمس الدین حسینی قتالی فرماندار بستک گفت: برای اسکان اضطرای اهالی روستای رودبار بستک سه کمپ از ار شب گذشته در این روستا برپا شده است.

او افزود: به دلیل وقوع پس لرزه‌های متعدد در روستای رودبار در بخش مرکزی و نگرانی مردم و درخواست اهالی، سه کمپ موقت در این روستا دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بستک گفت: اکنون گروه‌های امداد هلال احمر در روستای رودبار مستقر شده اند و در مرحله نخست ۶۰ چادر اسکان اضظراری برپا شده است.

از سه روز پیش تاکنون بیش از ۳۰ پس لرزه در روستای رودبار در بستک رخ داده است. بزرگترین این زمین لرزه‌ها ۵ و ۶ دهم ریشتر بوده است.

سید شمس الدین حسینی قتالی افزود: این زلزله باعث خسارت‌های جزئی و ترک خوردی در ساختمان‌های قدیمی شده است.

انتهای خبر/ د

در پی درخواست مردم و نگرانی از وقوع پس لرزه ؛ برپایی کمپ اضطراری در رودبار بستک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اجتماعی زلزله بستک اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌اله موسوی پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه دانش‌آموزان محصولات و تولیدات دستی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۳ ظهر تا ۱۰ شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

موسوی تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

وی همچنین از برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال خبر داد و گفت: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 6089810

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ یک کودک در رودبار
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم