Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی گفت: از روز سه شنبه ۳۱ مهر ماه ۲۵ دستگاه آمبولانس از تمام کشور به تمام این امکاناتی که در اختیار داریم به مجموعه هلال احمر اضافه خواهد شد و بجز یک فروند بالگرد که در محورهای مواصلاتی حاضر و آماده باش است به احتمال بسیار زیاد در روزهای آینده هم یک دستگاه بالگرد به این مجموعه امداد هوایی ما اضافه می شود

صفراسماعیل بهمن آبادی معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی  در گفتگو با قدس آنلاین در توضیح برنامه های هلال احمر خراسان رضوی برای ایام دهه آخر  گفت: با توجه به اینکه هر ساله زائران و مشتاقان امام رضا(ع) در شش محور مواصلاتی به طرف مشهد حرکت می کنند سازمان هلال احمر با اجرای طرح ملی با نام «همسفران خورشید» دارد که امسال هم به مانند پنج سال گذشته مبادرت به اجرای این طرح کرده است و از فردا رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محورهای دورتر حدود ۲۵ پایگاه امداد نجات بین شهری به صورت آماده باش بیست و چهارساعته حضور دارند.

بهمن آبادی ادامه داد:از روز سه شنبه ۳۱ مهر ماه ۲۵ دستگاه آمبولانس از تمام کشور به تمام این امکاناتی که در اختیار داریم به مجموعه هلال احمر اضافه خواهد شد و بجز یک فروند بالگرد که در محورهای مواصلاتی حاضر و آماده باش است به احتمال بسیار زیاد در روزهای آینده هم یک دستگاه بالگرد به این مجموعه امداد هوایی ما اضافه می شود. بد نیست بدانید که هزار و ۴۰۰ نفر از امدادگران، نجاتگران و پزشک برادر و خواهر در این طرح ما را یاری خواهند داد که هر چه به مزجع شریف امام رضا(ع) نزدیک تر میشویم ارائه خدمت ما با زائران رضوی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال یک فاصله یک روزه را بین شهادت امام حسن (ع) با امام رضا(ع) با همکاری اورژانس مشهد پایگاه های داخل شهری ما سه روز را هم در داخل مشهد تا انتهای روز آخر ماه صفر به ارائه خدمات خواهند پرداخت و ۲۰ نفر از دوستان و همکاران ما در کنار اورژانس مشهد در اطراف حرم مطهر با برانکارد و کیف کمک های اولیه که در صورت بروز هر گونه مشکلی دوستان ما حضور داشته باشند.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون امداد هلال احمر ایام اربعین دهه آخر صفر زائران پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی