Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده قناد مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به دلیل مصادف شدن ۵ روز ابتدای دهه وقف با ۵ روز پایانی ماه صفر، برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای این ایام در نظر گرفتیم که برپایی ۶۴ ایستگاه پذیرایی از زائران پیاده حضرت علی بن موسی الرضا یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های روز‌های پایانی صفر می‌توان به برگزاری مراسم گرامیداشت امام حسن مجتبی (ع) در ۸۰ بقعه، مراسم "لبیک یا رسول الله" در ۳۶ بقعه و مراسم شهادت امام رضا (ع) در ۹۶ بقعه اشاره کرد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امسال تعداد ۳۰۰ هزار بطری آب آشامیدنی از محل موقوفات برای زائران پیاده دهه آخر صفر تهیه شده است و در ایستگاه‌های پذیرایی از زائران برنامه‌هایی از قبیل برگزاری نماز جماعت، تشکیل حلقه معرفت و پاسخ به سوالات شرعی نیز در حال انجام می‌باشد.

انتهای پیام// م. ب
برنامه‌های ویژه اداره کل اوقات و امور خیریه برای روز‌های پایانی صفر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن

دریافت 16 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6096037

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن