Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان دیدار‌های دور دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کمیته فنی این مسابقات، شوساکو نیشیکاوا دروازه بان تیم اراواردز ژاپن را به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی ۸ بازیکن برتر این هفته از رقابت‌ها را اعلام کرد که شوساکو نیشیکاوا دروازه بان تیم اراواردز با کسب ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ امتیاز در رده نخست این فهرست قرار دارد.

این بازیکن در پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گوانگژو در خانه حریف خوش درخشید و ۸ بار مانع گلزنی مهاجمان گوانگژو شد. او با بسته نگه داشتن دروازه خود در دو دیدار رفت و برگشت سهم بزرگی در راهیابی نماینده ژاپن به فینال داشت.

پس از نیشیکاوا، ژانگ لینگ پن از گوانگژو با کسب ۷.۸ امتیاز در جای دوم قرار گرفت. این مدافع ۳۰ ساله ۸۶ لمس توپ داشت، ۶۷ پاس داد و ۴ موقعیت برای هم تیمی‌های خود ساخت.

حسن الهیدوس کاپیتان السد ۷.۷ امتیاز به دست آورد و در رتبه سوم جای گرفت.

سالم الدوساری از الهلال با کسب امتیاز ۷.۵ در رده چهارم قرار گرفت.

نام تائه هی بازیکن کره‌ای از السد با کسب ۷.۵ امتیاز پنجم شد.

شینزو کروکی گلزن اوراواردز با امتیاز مشابه ۷.۵ در رتبه ششم و پارک جی سو و ژانگ یهائو هر دو از گوانگژو با کسب امتیاز.۷.۱ در رتبه هفتم و هشتم برترین بازیکنان دور برگشت مرحله نیمه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: نماینده ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

انتهای پیام/

بهترین بازیکن دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7

به گزارش "ورزش سه"، نقاشی دیواری بزرگی از کریستیانو رونالدو در سالن بدنسازی وینیسیوس به چشم می‌خورد. وینی همیشه گفته که رونالدو الگویش بوده است. او از همان زمان پخش سرود لیگ قهرمانان اروپا از الگویش تقلید کرد و در زمین نیز نشان داد چرا شماره هفت رئال است و وارث این شماره تاریخی شده است.

دیشب زبان بدن او هنگام عبور دوربین از مقابلش به وقت پخش سرود لیگ قهرمانان، ما را به سال 2014 برد، به شبی که فوق پرتغالی قبل از خاموش کردن جهنم آلیانز با دبل خود، به دوربین چشمک زد. دقیقاً همان کاری که شب گذشته وینی انجام داد و در پایان بازی نیز او هر دو گل رئال را زده بود، درست مثل رونالدو.

وینی شب رئال را نجات داد و تیم را به یک قدمی فینال رساند. سه گلزنی متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که قبلا این رکورد فقط در اختیار رونالدو و لیتمانن بود.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد