Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:53:03 GMT

نمایش “هادس” در بستک به صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۲۵۲۳

نمایش “هادس” در بستک به صحنه رفت

نمایش هادس به نویسندگی و کارگردانی عبدالرسول رنجبر در بستک به روی صحنه رفت.

به گزارش ایسنا، نمایش “هادس” به نویسندگی و کارگردانی عبدالرسول رنجبر و تهیه کنندگی عارفه سادات حسینی قتالی، دوم و سوم آبان در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان بستک به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: هادس (خدای مردگان یا پادشاه زیر زمین در یونان باستان) روایت کارگردان جوانیست که در زیر زمین یک قالیشویی متروکه به تنهایی زندگی میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدت هاست که تصمیم گرفته پای بر سطح زمین نگذارد تا اینکه یکی از دوستان قدیمی او که زمانی با هم در قالیشویی کارگری می کرده اند پیش او آمده و از اتفاقاتی که بر زمین اتفاق افتاده است همچون فاصله طبقاتی و اتفاقاتی که در پی آن رخ داده، ناله و شکایت می کند.

در این نمایش امین کبابی، سیندخت امینی زاده، احمد حاجی زاده، محمد امینی، ادریس خاکی زاده و حدیث پورفیض به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل عبارتند از طراح صحنه: عبدالــرسول رنـجـبر، طراح و دوخت لباس: عواطف خشابـی، منشی صحنه: نیلوفر سراجی، مدیر تولید و دستیار کارگردان: سید عبدالرحیم قتالی، برنامه ریز: سیندخت امینـی زاده، موسیقی: فرزاد سرتــک زاده و نیلوفر سراجـی، طراح پوستر : مهــراب یارالهــی ، حدیــث عامری و مهشید پیشیار، طراح تیزر: سیدعبدالــرحیم قتالی و عــماد معمار.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری تئاتر بستک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود

ایسنا/آذربایجان شرقی کارگردان نمایش راز خوشه‌ی پروین اظهار کرد: این نمایش از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت رایگان در تبریز به روی صحنه می‌رود.

امیر حجازی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در نشست مطبوعاتی نمایش راز خوشه‌ی پروین، گفت: این نمایش طی یک ساعت، به حالت بیوگرافی از پروین اعتصامی که فخر ایران و تبریز است اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه این نمایش با همکاری شهرداری منطقه ۸ و مساعدت سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۸(گروه ققنوس) کار شده است، افزود: در این نمایش سعی داریم با یک سری تصاویر قسمت‌های مهمی از زندگی بانو پروین را در صحنه، نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نزدیک‌ترین چهره‌ها را برای بازیگری در این نمایش شناسایی کنیم، ادامه داد: این نمایش به زبان فارسی بوده و از ۲۰ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد در تالار تربیت واقع در میدان دانشسرا ساعت ۱۹عصر به روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان این نمایش افزود: این نمایش با هشت بازیگر در نقش‌های خود پروین، پدر، مادر، بردار، همسر پروین و .... برای معرفی هر چه بهتر این شاعر خوش نام ایرانی و تبریزی به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند