Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@17:08:08 GMT

چه بد که از زنان تجلیل نشد!

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۲۶۰۷

چه بد که از زنان تجلیل نشد!

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم تقدیر از زنان خالق آثار عاشورایی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همزمان با اربعین حسینی، در مراسم تجلیل از یک قرن اسناد و آثار عاشورایی، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی، از افراد زیادی تجلیل شد؛ هنرمندان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..که جملگی مَرد بودند الا خانم رحمانی که تیتراژ پایانی سریال مختار مزین به نوای ایشان است.

وی ادامه داد: یک سوال؛ مگر حضرت زینب پیام آور عاشورا و نگاهدار فرهنگ اربعین نبود؟ چه بد که از زنان تجلیل نشد!

گفتنی است در این مراسم از خالقان ۴۰ اثر برجسته‌ای که در گونه‌های مختلف فرهنگی و هنری مرتبط با واقعه عاشورا از جمله تالیف و پژوهش، هنرهای تجسمی و ترسیمی، هنرهای دراماتیک، موسیقی و ادبیات تولید شده تجلیل شد.

کد خبر 394460

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عاشورا اربعین زنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، کورش کرمی پور بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان حامی طرح اکرام ایتام در استان کرمانشاه به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام و منزلت معلم، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از فرهنگیان این استان حامی طرح اکرام هستند.

وی افزود: این تعداد حامی فرهنگی بیش از ۱۲ هزار نفر از ایتام این استان را زیر حمایت خود دارند و از کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنها بهره‌مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تقدیر از جامعه فرهنگیان این استان، گفت: فرهنگیان کرمانشاه همواره به مناسبت‌های مختلف با این نهاد مقدس در کرمانشاه تعامل سازنده‌ای دارند.

کرمی پور بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر بتوانیم اقدامات موثرتری خصوصاً در راستای کمک رسانی به دانش آموزان یتیم انجام دهیم.

گفتنی است، نظیر این مراسم در شهرستان‌های صحنه، روانسر، پاوه، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، حمیل، کنگاور و منطقه یک کرمانشاه برگزار شد و از فرهنگیان حامی طرح اکرام ایتام با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6099665

دیگر خبرها

  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی