Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:08:15 GMT

لغو رقابت های امروز اسبدوانی گلستان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۲۶۸۳

لغو رقابت های امروز اسبدوانی گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  در اطلاعیه امروز ️ کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت سوارکاری شهرستان آق قلا آمده است : به اطلاع همه مربیان، مالکین و اسب دوستان می‌رساند ️با توجه به بارش‌های شدید باران در سه، چهار روز اخیر شرایط برگزاری کورس اسبدوانی در روز جمعه سوم آبان سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس اطلاعیه این کمیته ،  علیرغم تلاش کمیته اجرایی با کلیه تجهیزات اعم از لودر و گریدر که اقدام به آماده سازی پیست نموده بودند و شرایط برگزاری کورس را تا نیمه های شب مهیا کرده بودند مجدداً در صبح روز جمعه بارش باران شرایط برگزاری کورس بسیار مشکل شده است.   بر این اساس اعضای کمیته فنی با بررسی ابعاد مختلف برگزاری هفته هشتم را لغو و وضعیت اسب‌های شرکت کننده در هفته هشتم را متعاقباً اعلام خواهد کرد.

کورس اسبدوانی گلستان که از کورس اسبدوانی گنبدکاووس آغاز شده است قدیمی ترین کورس اسبدوانی کشور است.   در رقابت های اسبدوانی گلستان اسب های اصیل ترکمن و در سالهای اخیر اسبهای دورگه با هم رقابت می کنند که این فضا برای دوستداران این ورزش پرهیجان بسیار نشاط آور است و طرفداران بسیاری دارد.   انتهای پیام/ن   کورس اسبدوانی امروز گلستان لغو شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چوگان فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی ؛ امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد