Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان و اعضای تیم فوتبال بارسلونا پس از مصاف خارج از خانه‌ مقابل اسلاویاپراگ در لیگ قهرمانان اروپا، رختکن خود را در وضعیت تأسف‌بار به حال خود رها کردند. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب در بازی خارج از خانه‌اش مقابل اسلاویا پراگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نه تنها در زمین بازی نتوانست آنطور که باید و شاید نظر هوادارانش را جلب کند، بلکه در رختکن هم آنها را سرافکنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازی که بارسلونایی‌‌ها به زحمت و با نتیجه 2  بر یک پیروز شدند، تصاویری از رختکن شاگردان ارنستو والورده منتشر شد که نشان می‌داد آنها به کثیف‌ترین شکل ممکن، آنجا را ترک کرده‌اند. در این تصاویر کف رختکن نماینده اسپانیا پر از زباله است و روی یک میز نیز لیوان‌های نیمه پر نوشیدنی‌های آنها به حال خود رها شده.

والورده: در زمین اسلاویا خونسردی لازم را نداشتیم/ مسی روز به روز بهتر می‌شود

فیلم رختکن تیم فوتبال بارسلونا پس از خروج آنها از ورزشگاه ادن آره‌نای پراگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT16 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

تیم شگفتی ساز ایالت کاتالونیا که در ابتدای فصل پیش بینی می شد برای بقا بجنگد، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد!

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود. ژیرونا با این پیروزی، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد.

به نقل از اوپتا؛ ژیرونا پس از بارسلونا، دومین تیم از ایالت کاتالونیا است که موفق به کسب سهمیه جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا می شود. آنها همچنین چهاردهمین تیم متفاوت از اسپانیا هستند که در جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند شد:

رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید والنسیا دپورتیوو لاکرونیا سویا مالاگا ویارئال رئال بتیس رئال سوسیداد اتلتیک بیلبائو مایورکا سلتاویگو ژیرونا

گفتنی است اوساسونا هم در فصل 2006/07 موفق به کسب سهمیه شد اما به دور گروهی نرسید و در پلی آف مقابل هامبورگ حذف شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس