Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزسوم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف سواری پراید با ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل محور فرعی " راه آهن" به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰۰ کیلو تریاک که به طور حرفه‌ای زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.   شش مصدوم براثرواژگونی خودرو در محور ترانزیت بادرود- اردستان علی کفاشی رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور ترانزیت بادرود_اردستان شش سرنشین خودرو مصدوم شدند.

او افزود: با حضور به موقع امدادگران هلال احمر دو نفر از مصدومان این حادثه سرپایی در مان و چهار مصدوم دیگر هم با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.   حمله گرگ به آغل گوسفندان و دریدن هفت راس گوسفند

مسئول انجمن حافظان محیط زیست شهر بادرود گفت: یک قلاده گرگ با حمله به آغل گوسفندان دامداری در مزرعه خرم آباد شهر بادرود هفت راس گوسفند را تلف کرد.
عبدالعظیم شکاری افزود: در این حادثه به چوپان گله آسیب نرسیده است.

 

دستگیری متخلفان شکاروصید درمنطقه شکارممنوع ستبله ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: محیط بانان در گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع ستبله شهرستان بوئین میاندشت این شکارچیان را دستگیر کردندو به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

او افزود:از این متخلفان سه قبضه اسلحه شکاری، سه لاشه خرگوش، یک لاشه تشی و ادوات شکار کشف و ضبط شد. در زیستگاه‌های حیات وحش، شکار و حتی اقدام به شروع به شکار توسط متخلفان شکار، جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید با متخلفان برخورد می‌شود.

منطقه شکارممنوع ستبله بوئین میاندشت ۲۱ هزار و ۸۱۵ هکتار وسعت دارد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان