Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: پرونده‌های مربوط به انحصار واراثت بیشترین پرونده‌های وارده در استان بوده و پرونده‌های انحصار وراثت بیشترین آمار مختومه را داشته است. تاریخ انتشار: 13:00 - 03 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۳۲۱

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام حمید رضا بندانی رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان از افزایش ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصدی پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان خبر داد.

حجت الاسلام بندانی اظهار کرد: در شش ماهه امسال ۱۶ هزارو و ۶۰۱ فقره پرونده به شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان وارد شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۲۵۰ فقره پرونده حقوقی و ۲ هزار و ۳۵۱ فقره پرونده کیفری بوده است.


وی افزود: از مجموع پرونده‌های وارده هزار و ۳۸۷ فقره پرونده شهری و هزار و ۲۱۴ فقره پرونده روستایی بوده است.


حجت الاسلام بندانی با اشاره به افزایش ۲ درصدی آمار مختومه پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف در شش ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: از مجموع پرونده‌های وارده ۱۵ هزار و ۹۳۰ فقره پرونده مختومه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.


وی ادامه داد: پرونده‌های قابل صلح در شورا‌های حل اختلاف استان ۸ هزار و ۴۸۴ فقره پرونده بوده که ۲ هزار و ۹۹۰ فقره پرونده به مصالحه انجامیده است.


رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: پرونده‌های مربوط به انحصار واراثت بیشترین پرونده‌های وارده در استان بوده و همچنین در زمینه مختومه شدن پرونده‌ها نیز پرونده‌های انحصار وراثت بیشترین آمار مختومه را داشته است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شوراهای حل اختلاف شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان انحصار وراثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان