Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه های نماز جمعه کن گفت: عظمت اربعین امام حسین و مانور ده ها میلیونی شیعه برای همکاری، همراهی ، مساوات و با هم بودن در عین اختلافات فراوان عقیدتی، سیاسی است، این حرکت  اخلاقی، قومیّتی. تمرین کار تشکیلاتی برای تجمّع جهانی بر محور امام معصوم علیه السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه خاطرنشان کرد : عراقی که از پول دادن ناراحت و از غذا پختن ایرانی ها برای خودشان ناراحت می شوند، از این که ایرانی ها به خاطر پای قطع شدۀ او در جنگ ممکن است در خانۀ او موذّب باشند  ناراحت می شود.

صالح نیا تصریح کرد: آذری های عزیز که از ده ها سال پیش در بین راه نجف به کربلا ساکن شده اند و در حال خدمت به زوّار هستند، از مردم عراق و موکب داران ایرانی و عراقی که دربرنامه پیاده روی اربعین میزبان خوبی برای مردم ایران وجهان بودند تشکر می کنم.

وی گفت: درخواست هوشمندی در مبارزه با فساد توسط قوه قضاییه کاری بسیار خوبی است ولی عامل فقر برخی از مردم قوانین ادارات هستند و تنها از دست قوه قضاییه کاری بر نمی آید و بی تحرکی سازمان هایی مثل اوقاف، منابع طبیعی و جهادکشاورزی که می بایست زمین مناسب دراختیارکارآفرینان قراردهند تا تولید واشتغال صورت پذیرد، محرز است.

صالح نیا افزود: مشکل ادارات از مدیران است و در هر مجموعه ای چند محافظه کار در سمت های مدیریتی هستند که مانع کار انقلابی و شجاعانه اند وازطرح های جدیدجوانان حمایت نکرده و وتو می کنند.

وی درادامه خاطرنشان کرد: البته مجموعه هایی هم هستند که باندهای فساد در آن ها هوای همدیگر را دارند و با هم بر سربیت المال افتاده  و اجازه ورود جوانان و فارغ التحصیلان دیگر را به مجموعه نمی هند.

امام جمعه کن درباره کار سازمان اطلاعات گفت: بابت دستگیری تحسین برانگیز جاسوس وطن فروش روح الشیطان «زم» از این نهاد مردمی تشکر می کنم.

وی گفت: نهاد مردمی نماز جمعه از مردم درخواست ارتباط بیشتر فعالان ازدواج و اشتغال رابرای غلبه بر این دو مشکل بزرگ کشور دارد و همه باید با جدیت تلاش کنیم تا جوانان شغل داشته و سپس ازدواج کنند.

صالح نیا در پاسخ کسانی که می گویند، بانک های بزرگ ببین المللی دون تصویب «اف. ای. تی. اف» با بانک های ایران همکاری نخواهد داشت، گفت: باید در سیاست بر آنچه که گرفته دل خوش کنید و نه آنچه که ممکن است، بدهند و نباید ابزارهای قدرت خود را به خاطر وعده های پوچ و تو خالی کنار گذاشت و دولت باید از اشتباهات قبلی خود درس گرفته وتکرار اشتباهات نکند.

کد خبر 4755582

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه کن خطبه های نماز جمعه اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام زائران اربعین گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین شیراز موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست