Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:44:14 GMT

تیر خلاص نظری در ۲۵ ثانیه پایانی به شهروند ساری

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۳۴۷۲

تیر خلاص نظری در ۲۵ ثانیه پایانی به شهروند ساری

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با برتری نامی نو در ثانیه های پایانی همراه بود.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم نامی نو از ساعت ۱۱ در سالن پیروزی و در آخرین دیدار خانگی خود میزبان شهروند ساری بود که در پایان ۲ بر یک به پیروزی رسید.  


چین سری با ترکیب اولیه فرزانه توسلی، الهام عسگری، مهتاب بنایی، مهسا علی مدد و مهسا نظری به مصاف حریف شمالی خود رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسترن مقیمی یکی از مهره های کلیدی نامی نو در این دیدار به دلیل ۳ اخطاره بودن در این بازی غایب بود.  
شرح بازی
نیمه اول:
دقایق ابتدایی بازی به پاسکاری میان بازیکنان دو تیم گذشت هرچند بازیکنان نامی نو توپ و میدان بیشتری را در دست داشتند اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.


در دقیقه ۶ شاگردان چین سری توسط مهسا علی مدد صاحب یک موقعیت گلزنی شدند که دروازه بان شهروند توپ را به کرنر فرستاد.


علی مدد در دقیقه ۹ بازهم دروازه میهمان شمالی خود را با شوتی سنگین تهدید کرد و با واکنش خوب دروازه بان به اوت رفت.


در ادامه و در دقیقه ۹ تیم نامی نو صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که مهسا نظری توپ را با بی دقتی و با اختلاف زیاد به بالای دروازه فرستاد.


در دقیقه ۱۲ بازی بازیکنان هر دو تیم با سرعتی که به بازی دادند صاحب موقعیت گلزنی شدند که با واکنش خوب دروازه بانان هر دو تیم همراه بود.


در دقیقه ۱۳ و در زمانی که تمام بازیکنان نامی نو حتی توسلی جلو کشیده بودند و دروازه را خالی گذاشته بود عاطفه عابدی بازیکنان شهروند نتوانست از موقعیت خود استفاده کند و شوت ارسالی وی به زمین خالی نامی نو با برگشت به موقع بنایی در نزدیکی دروازه به کرنر فرستاده شد.


در دقیقه ۱۵ علی مدد از روی ضربه کرنر الهام عسگری را صاحب یک موقعیت دیگر کرد که با دفع ناقص دروازه بان شهروند همراه بود.


در دقیقه ۱۷ توسلی پس از آنکه حمله بازیکنان شهروند را قطع کرد در ضدحمله ای سریع به سمت مصطفایی دروازه حریف رفت اما پاس طلایی اش راهی اوت شد.


در دقیقه ۱۸ مهسا نظری پاسی را که از عسگری دریافت کرده بود با شوتی آرام در اختیار دروازه بان شهروند گذاشت.


در ۳۰ ثانیه پایانی نیز باز هم نظری یک موقعیت گلزنی از خود و تیمش گرفت تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد.


نیمه دوم:


در دقیقه ۲۱ مهسا نظری با شوت سهمگین خود دروازه مصطفایی را لرزاند، ارزانی بازیکن ریز نقش نامی نو نیز نتوانست از موقعیت خود برای گلزنی استفاده کند.  


در دقیقه ۲۷ شماره ۵ فاطمه خلج برخلاف روند بازی که توپ و میدان دست نامی نو بود به گل اول رسید تا فشار میزبان بیش از قبل شود، در دقیقه ۳۰ و از خطایی که منجر به جریمه ضربه غیر مستقیم شد شماره نامی نو گل تساوی را به ثمر رساند که با با اعتراض شدید کادر فنی شهروند همراه بود.


ابراهیمی سرپرست تیم شهروند با اعتراض شدید به کادر داوری و ناظر داوری به شدت نسبت به گل نامی نو اعتراض کرد و معتقد بود گل صحیح نیست که با توجه به اعتراض بیش از حد و الفاظی که به کار برد از سوی فتحی سرداور مسابقه اخراج شد.  


شادی بهرامی بازیکن شماره ۱۵ شهروند در دقیقه ۳۲ با کارت زرد روبرو شد.


در دقیقه ۳۴ شماره ۱۸ نامی نو راضیه پرسه از داور این مسابقه اخطار گرفت.


در دقیقه ۳۵ عاطفه عابدی از روی یک ضربه ایستگاهی شوت خود را روانه دروازه نامی نو کرد که با واکنش خوب توسلی روبرو شد بلافاصله در ضد حمله بازیکنان نامی نو نظری نتوانستند از موقعیت خود استفاده کنند و توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.


در دقیقه ۳۶ و زمانی که توسلی در شروع مجدد سریعی که داشت دروازه را خالی گذاشته بود مهتاب بنایی پس از آنکه در نقش دروازه بان توپ را از درون دروازه بیرون کشید مصدوم شد.


مهسا علی مدد در ۲۵ ثانیه به پایان بازی و از روی پاس طلایی توسلی تیر خلاص ۳ را برای تیمش به ثمر رساند. تا بازی با نتیجه ۲ بریک برای نامی نو به پایان برسد.


از حاشیه های مهم این دیدار اعتراضات پی درپی کادر و نیمکت شهروند نسبت به داوری بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان تیم نامی نو شهروند ساری استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

زردپوشان وستفالن با کسب یک پیروزی حداقلی مقابل میهمان فرانسوی‌شان به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پذیرای پاری‌سن‌ژرمن بود که این بازی با برتری یک بر صفر دورتموندی‌ها همراه بود.

با وجود بازی سراسر هجومی دو تیم و موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که هر کدام از آنها روی دروازه دیگری ایجاد کردند، تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که این اتفاق در دقیقه 36 توسط نیکلاس فولکروگ با پاسی هوشمندانه از سوی نیکو اشلوتربک رقم خورد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

اگرچه هر دو تیم موقعیت‌‌های خطرناک متعددی برای اضافه کردن به تعداد گل‌های بازی داشتند، اما این پاری‌سن‌ژرمن بود که موقعیت‌‌های خطرناک‌تری ایجاد کرد و در یکی از آنها در عرض چند ثانیه دو بار پیاپی هر کدام از تیرهای عمودی دروازه حریف را به لرزه درآورد.

در نهایت اما این دورتموند بود که بازی را برد تا با اندوخته‌‌ای امیدوارکننده آماده سفر به فرانسه و برگزاری بازی برگشت در پاریس شود، دیداری که از ساعت 22:30 (به وقت تهران) روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه