Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مجموعه شعر سیدجمال موسوی به نام «چهار و نیم متر دیووار» آماده‌ انتشار در ایران، ترکیه و تاجیکستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سیدجمال موسوی شاعر جوان و خوش نام ایرانی که سال گذشته اولین مجموعه‌ی شعر خود با نام «بال» را به انتشار رساند، به تازگی تصمیم به انتشار دومین مجموعه‌ خود با نام «چهار و نیم متر دیووار» گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد با توجه به بازخورد مجموعه‌ شعر پیشین این شاعر و رسیدن این مجموعه به چاپ چهارم، متعاقبا استقبال گسترده‌ای نیز از این مجموعه‌ شعر صورت گیرد.

شایان ذکر است مجموعه‌ شعر "چهار و نیم متر دیووار" شامل مجموعه ای از اشعار بلند، دوبیتی، ترانه و نیمایی در مضامین اجتماعی است که توسط یکی از ناشران بنام ایران در دست چاپ قرار دارد؛ نکته‌ قابل توجه این مجموعه بهره مندی از زبان متفاوت و نوآورانه‌ ای از اشعار است که کمتر توسط شاعران مورد استفاده قرار می گیرد.

گفته می شود هدف از تهیه‌ این مجموعه انعکاس مسائل اجتماعی روز با زاویه ‌دیدهای مهجور است که به جهت برخی ملاحضات عرفی، کمتر بدان پرداخته شده است.

 

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم و مراسم محرم در یزد واژه های ایرانی در آیین سخن رادیو ایران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تاجیکستان ترکیه شعر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است