Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه دستگیری سرشبکه آمدنیوز توسط اطلاعات سپاه یک دستاورد بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی است، افزود: این اقدام سیلی بزرگ و محکمی به امریکا، رژیم صهیونیست و اروپایی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امروز (3 آبان) در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: پس از  رحلت پیامبر صلی الله و علیه و آله و سلم مرحله جدید دوران امامت آغاز می شود و 250 سال دوره حضور امامان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه پیشرفت علوم و تکنیک بسیار در رشد و پیشرفت انسان و ظهور امام زمان عج الله تعالی شریف کمک می کند، افزود: در دوران رسالت انبیاء الهی گویا یک انسان الهی با یک هدف اما با تاکتیک های مختلف جامعه را هدایت می کند و همین روند در دوران ائمه اطهار علیه السلام قابل مشاهده است.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه تمام ائمه اطهار علیه السلام برای ایجاد تمدن  اسلامی و مدیریت جامعه تلاش کردند، گفت: امامان معصوم در مقابل حکومت های طاغوتی مبارزه کردند و مأمون فکر نمی کردند با حضور امام رضا علیه السلام در سرزمین طوس جریان امامت در تاریخ بشریت معنا و تفسیر شود.

 

وی با تاکید بر اینکه توحید بدون امامت قابل پذیرش نیست، ادامه داد: اگر کسی امام را که خط توحید را تفسیر می کند اطلاعات نکند توحیدش پذیرفتنی نیست.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت الهی، گفت: باید زمینه جامعه اسلامی و تمدن اسلامی فراهم شود تا تشکیل حکومت امام زمان عج الله تعالی شریف تحقق پیدا کند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه سعادت و کمال بشر در اطاعت از خداوند و رسول خدا است، افزود: اما فرهنگ بیگانه می خواهد بشر را به رهایی و تفکر اومانیستی سوق دهد.

 

وی با اشاره به اینکه ترس از خداوند با ترس از بیگانگان تفاوت دارد، بیان کرد: ترس از خدا یعنی ترس از غضب خداوند بر عملی که انجام دادیم و این ترسیدن از خدا و مراقبت به انسان عظمت می دهد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه وقف از دستورات مهم دین اسلام است و با بسیاری از همین نیت ها، محرم و صفر اداره می شود، گفت: در مسائل وقف از این سنت الهی استقبال و سرمایه گذاری ابدی کنیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر لزوم حفظ و گسترش سنت وقف در جامعه، ادامه داد: باید موقوفات در جایگاه اصلی خودش استفاده و به درستی مدیریت شود تا مردم اعتماد کنند و همه نسبت به مسئله وقف و حفظ این سنت مهم احساس تکلیف کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، تاکید کرد: امروز علی رغم توطئه های مختلف دشمن در مقابل جبهه مقاومت اما ملت ولایتمدار ایران اسلامی همچنان هرگز اجازه نمی دهند استکبار جهانی نگاه چپی به این نظام داشته باشد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دستگیری «روح الله زم» سرشبکه آمدنیوز توسط اطلاعات سپاه یک دستاورد بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی است، افزود: این اقدام سپاه سیلی بزرگ و محکمی به امریکا، رژیم صهیونیست و اروپایی هاست.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و لزوم توجه به این مسئله، عنوان کرد: همچنین 13 آبان روز نوجوان 13 ساله ای است که در راه اسلام جان خود را فدا کرد و همه نوجوانان باید شهید حسین فهمیده را الگوی خود قرار دهند.

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز روزنامه اصفهان دستگیری مدیر آمدنیوز دستاورد اطلاعاتی سیلی سپاه امام جمعه موقت بیرجند خطبه نماز جمعه سپاه پاسداران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود