Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابین فن پرسی از عملکرد نیکولاس پپه راضی است و از این بابت ابراز رضایت کرده است.

طرفداری- آرسنال با درخشش نیکولاس پپه موفق به شکست ویتوریا گیمارش شد. پپه در این بازی دو بار از روی ضربات آزاد گلزنی کرد و ستاره تیمش بود.

به گزارش BT Sport، رابین فن پرسی، مهاجم سابق توپچی ها در این باره گفت:

این بازی پپه است و این لحظه متعلق به اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای او بسیار خوشحالم. می توانید مشاهده کنید که این گل ها برای او چه معنایی دارند. حتی بعد از اولین ضربه آزاد نیز به این موضوع پی می برید. می توانید مشاهده کنید که چه قدر خوشحال و سر زنده شد. پپه هر نوع حرکت و مهارتی را به نمایش گذاشت. به ثمر رساندن گل پیروزی نیز برای او عالی است.

فن پرسی در ادامه افزود:

قیمتی که روی او گذاشته اند اهمیتی ندارد. شما به لحظه ای نیاز دارید که به همه نشان دهید، به هواداران آرسنال ثابت کنید که اینجا هستید. من مطمئنم که بعد از این بازی شاهد پپه متفاوتی نسبت به ماه های گذشته خواهیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود