Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ کاکلوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم الکویت بهترین باشگاه هندبال این کشور را در اختیار دارد و تقریبا تمامی ملی پوشان کویتی در این تیم بازی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: الشارجه امارات نیز نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات باشگاه های آسیا است و امسال هم عزم خود را برای تکرار موفقیت سال قبل جزم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکلوند افزود: تیم های اس کی هاوکس کره‌جنوبی و العربی قطر نیز بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و اکثر ملی پوشان این کشورها را در اختیار دارند.

تمرینات تیم با حضور همه بازیکنان در جریان است

وی اظهارداشت: حدود ۲۰ روزی است که تمرینات خود را به صورت منظم و مستمر پس از استراحت تیم ها در پایان نیم فصل اول لیگ برتر آغاز کرده و خوشبختانه با اضافه شدن ۲ بازیکن مصدوم با همه نفرات خود در حال انجام تمرینات آماده سازی هستیم.

وی ادامه داد: با کمک مسئولان از جمله آقایان بازوند استاندار و رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توانستیم با دریافت بودجه ای حضور خود را در مسابقات جام باشگاه های آسیا قطعی کنیم که جای قدردانی دارد.

کاکلوند تصریح کرد: اگر از مسابقات باشگاه های آسیا انصراف داده و در این رقابت ها شرکت نمی کردیم حدود چهار میلیارد ریال جریمه نقدی باید پرداخت می کردیم و در ادامه نیز برای حضور در مسابقات لیگ برتر دچار مشکل  می شدیم.

با ۱۶ بازیکن در مسابقات باشگاه های آسیا شرکت می کنیم

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب در عین حال یادآوری کرد: با همه کمک های انجام شده، تنها توانستیم برای ۱۶ بازیکن بلیط برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تهیه کنیم و برخی بازیکنان به همراه کمک مربیان و عوامل مدیریتی باشگاه را در این رقابت ها به همراه نخواهیم داشت.

وی افزود: این درحالیست که سپاهان دیگر نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا علاوه بر تهیه بلیط برای اعزام ۲۴ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی، ۱۱ نفر از عوامل مدیریتی خود را نیز به این رقابت ها اعزام می کند.

کاکلوند تصریح کرد: تاکنون بخشی از بودجه وعده داده شده به باشگاه داده شده که آن هم صرف خرید بلیط شد و امیدوارم به زودی باقیمانده اعتبار که باید صرف حضور در مسابقات شود نیز به باشگاه اختصاص یابد تا با دغدغه های کمتری به مسابقات مهم پیش رو نگاه کنیم.

امکان جذب بازیکن کمکی نداشتیم

سرمربی تیم هندبال زاگرس همچنین در خصوص جذب بازیکنان کمکی مورد نیاز این تیم برای حضوری قدرتمندانه تر در مسابقات باشگاه های آسیا نیز گفت: متاسفانه به خاطر مشکلات مالی و با وجود مذاکرات قبلی انجام شده با ۲ بازیکن ملی پوش لیگ برتری، این امکان فراهم نشد.

وی گفت: طبق قانون مسابقات، تیم های حاضر در رقابت های جام باشگاه های آسیا هر کدام می توانند از ۲ بازیکن کمکی داخلی و ۲ بازیکن کمکی خارجی استفاده کنند که تیم ما از این مزیت به دلیل یادشده بی بهره ماند.

کاکلوند تاکید کرد: جذب بازیکنان کمکی مدنظر باشگاه می توانست کمک زیادی به تیم در مقابل تیم های قدرتمند آسیایی کند که متاسفانه محقق نشد.

کمبود بازی تدارکاتی تیم زاگرس را رنج می دهد

نفر اول کادر فنی تیم زاگرس در ادامه یکی دیگر از مشکلات باشگاه را در آستانه حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را کمبود بازی تدارکاتی عنوان کرد و گفت: این موضوع تیم زاگرس را رنج می دهد و باعث شده تا شناخت دقیقی از میزان آمادگی بازیکنان در دست نباشد.

وی گفت: تیم هرقدر هم که خوب تمرین کند نتیجه آمادگی آن را باید در مسابقات سنجیده شود که متاسفانه فعلا حریفی برای انجام مسابقه دوستانه پیدا نکرده ایم، هرچند با تیم های قم و سنندج مذاکراتی صورت گرفته و منتظر پاسخ آنها هستیم.

کاکلوند افزود: امکان بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری نیز به خاطر اینکه آنها در دوران بدنسازی بوده و احتمال مصدومیت بازیکنانشان می رود، وجود ندارد.

برای دفاع از اعتبار هندبال ایران تلاش می کنیم

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: برای دفاع از اعتبار هندبال ایران و ورزش استان کرمانشاه در مسابقات پیش رو با همه توان تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم نماینده ای شایسته باشیم.

وی گفت: در مسابقات باشگاه های آسیا کار بسیار سختی پیش رو داریم اما زاگرس هم تیم دست و پا بسته ای نیست و قطعا برای هر حریفی خطرناک خواهد بود.

کاکلوند در پایان بار دیگر از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه که شرایط حضور تیم زاگرس در مسابقات باشگاه های آسیا را فراهم کردند، قدردانی کرد.

مسابقات امسال هندبال جام باشگاههای آسیا با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، قطر، کویت، امارات، بحرین و عربستان برگزار می شود.

براین اساس، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های اس کی هاوکس کره‌جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات قرار گرفته است.

تیم سپاهان دیگر نماینده هندبال ایران نیز در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت مسابقه خواهد داد.

این رقابت ها از ۱۶ تا ۲۶ آبان و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاگرس اسلام آباد استانداری کرمانشاه ورزش جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال دختران آسیا ۲۰۲۴ – اندونزی در حالی ۱۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در بالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی از ایران به عنوان داور برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده است.

کد خبر 6091962

دیگر خبرها

  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم