Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@04:58:20 GMT

فریبا: مدت‌ها بود استقلال چهار گل نزده بود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۴۳۹۲

فریبا: مدت‌ها بود استقلال چهار گل نزده بود

«بهتاش فریبا» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تنها نقطه تاریک بازی استقلال و سایپا مصدومیت «داریوش شجاعیان» بود که گفته می‌شود از ناحیه رباط صلیبی پا دچار مصدومیت ِشده است و مدت‌ها نمی‌تواند برای استقلال به میدان رود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این مسابقه با سیستم ۲-۵-۳ به میدان رفت و فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد (آندره‌آ) استراماچونی بهترین و منطقی‌ترین تاکتیک را انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا تصریح کرد: استقلال باید حواسش به دفاع تیمی باشد.آبی‌پوشان در بازی با سایپا پنج فرصت گلزنی به حریف دادند که این اتفاق خوبی نیست.

وی تاکید کرد: اگر فرصت‌های گلزنی که استقلال در بازی با سایپا به حریف داد به تیم‌هایی همچون تراکتور، شهرخودرو و سپاهان بدهد آنها به سادگی از کنار آن عبور نخواهند کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند روند فعلی را ادامه دهد به طور حتم این شانس را خواهد داشت در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر بهتاش فریبا داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد