Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این هواپیمای جت آموزشی با نام «یاسین» از نظر تجهیزات و امکانات با نمونه های خارجی برابری می کند.

وی با اشاره به اقدام مهم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای دستگیری «روح الله زم» سرشبکه کانال خبری معاند «آمدنیوز»، افزود: این چهره فاسد به طور همه جانبه از سوی آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمایت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یاسوج بیان کرد: چنین اقدامی نشان داد که ایران اسلامی می تواند در جنگ سیاسی نیز همچون جنگ اقتصادی بر دشمنان غلبه کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: حضور باشکوه مسلمانان در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال به عنوان یک حرکت مهم و تجمع بی نظیر در دنیا تیری به قلب دشمنان بود.

وی با تسلیت ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) امام دوم شیعیان، ابراز داشت: آخرین فرستاده الهی برای ترویج دین مبین اسلام و گسترش آموزه های دینی سختی های فراوانی را تحمل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ۳۰ صفر سالروز شهادت ثامن الحجج امام رضا (ع) را به مسلمانان جهان و ملت ایران تسلیت گفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم نماز جمعه یاسوج هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند

جمعه یزد با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یا بیان اینکه خانواده‌ها و والدین باید در تربیت فرزندان خود به‌گونه‌ای عمل کنند که کودک از همان ابتدای تربیت دوستدار خدا و پیامبر خداوند باشد، اظهار کرد: در مدارس هم رفتار معلمان و مسئولان تربیتی مدارس باید در این راستا باشد، کودکان امانت خداوند هستند.

وی افزود: فضای مجازی در شکل‌گیری شخصیت کودکان و فرزندان نقش مهمی دارد و همواره دشمنان و مستکبران خواستند که کودکان ما توان تفکر نداشته باشند و بر همین اساس است که اشاعه فرهنگ غرب در فضای مجازی را شاهد هستیم.

امام جمعه یزد گفت: شجاعت و ایستادگی امام خمینی (ره) الگو و اصل اساسی ما در ایستگاهی‌ها بود، تدبیرهای امام در بحران‌ها و خنثی کردن نقشه‌های دشمن، سبب شد با شجاعت، ایستادگی، توکل بر خدا (ره) نظام ما سرفراز و سربلند باشد.

آیت‌الله ناصری به توطئه‌هایی شرقی و غربی علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان و تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) هستند که همواره از این انقلاب محافظت کرده و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به وجود و گسترش دروغ‌ها و بی‌انصافی‌ها علیه انقلاب و امام راحل بیان کرد: این اقدام راهبرد دشمنان برای از بین بردن انقلاب و نظام است.

امام جمعه یزد ادامه داد: از شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری و نیروهای سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم چرا که دیدیم تاکنون هیچکدام از کشورها جرئت نداشتند که در برابر صهیونیست‌ها بایستند؛ اما ایران تنها کشوری است که در برابر ظلم آن‌ها ایستاد، کمک کرد و انسان‌دوستی را رواج داد.

آیت‌الله ناصری بیان کرد: تمام دشمنان دنیا ایران ذلیل شدند، حرکتی که ایران در مقابل کشورهای مستکبر جهان و هم‌پیمانان خارجی انجام داد، به اراده خداوند ذلت و خواری دشمنان اسلام و ایران را رقم زد.

وی در ادامه به اهمیت مسئله حجاب اشاره نمود و گفت: قصد دشمن آلوده کردن و اسیر کردن فرزندان ایران در هوا و هوس و خواسته‌های نفسانی است تا اجازه ندهند تا نسل‌های امروزی ما همچون شهید احمدی روشنی‌ها اهل دین، علم و دانش باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه وقتی دشمنان نتوانند از نظر اقتصادی، نظامی و سیاسی به کشور ایران ضربه بزند دست به رخنه کردن در فرهنگ و رفتار دینی مردم می‌زنند، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ایجاد فساد جامعه را به تزلزل و فحشاء سوق دهند.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

وی ادامه داد: شکوفایی کارگران در صنعت به معنای توسعه صنعت است و نباید کارگران تا پایان عمر کاری خود تنها کارگر بمانند؛ جهش تولید یعنی استفاده از ظرفیت جوانان و کارفرماها و شکوفایی استعداد آن‌ها در راستای خودکفایی در تولید و جلوگیری از مونتاژکاری است.

کد خبر 748111

دیگر خبرها

  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم