Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاران ایرنا از مراکز استان‌ها، امامان جمعه در بخش‌هایی از خطبه های نمازجمعه با اشاره به حضور ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفری مردم در پیاده‌روی نجف تا کربلا و برگزاری آیین‌های پیاده‌روی جاماندگان از کربلا در مناطق مختلف کشور افزودند: پیام اربعین حسینی امسال که بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، موجب حیرت جهانیان و سکوت مطلق غرب در مقابل این حرکت عظیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان باتاکید براینکه این مراسم هر سال در حالی برگزار می‌شود که تمدن پوشالی غرب با آن همه یال و کوپال قادر به برگزاری حتی گوشه‌ای از این مراسم بزرگ حرکت جمعی اربعین حسینی نیست، اظهارداشتند: مقاومت و ایستادگی درس عاشورا به مردم جهان است.

امامان جمعه همچنین بابیان اینکه دشمنان با ایجاد فتنه و شورش در کشورهای سوریه، عراق و لبنان هسته اصلی و خط مقدم جبهه مقاومت را هدف قرار داده اند، گفتند: آمریکا، اسرائیل و آل سعود با ایجاد انواع بحران های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشورهای لبنان و عراق به دنبال تخریب جبهه مقاومت هستند.

آنان یکی ازاهداف ایجاد اغتشاشات و بحران های سیاسی در کشورهای لبنان و عراق را ضربه زدن به جمهوری اسلامی عنوان کردند و یادآور شدند: چون ایران اسلامی پشتیبان جبهه مقاومت است دشمنان می خواهند با ایجاد بحران در این کشورها با ما ضربه بزنند ولی باید بدانند که هیچ کدام از این کارها نمی تواند خدشه ای در اراده ملت ایران ایجاد کند.

آنان با تاکید بر اینکه در سالهای گذشته به مردم ایران ثابت شده که آمریکا هیچگاه به وعده‌ها و قول‌های خود پایبند نبوده و کشوری غیرقابل اعتماد است،افزودند: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آگاه باشند بدعهدی آمریکا در برجام نشان داد که نباید به غرب اعتماد کرد.

خطیبان جمعه کشورهمچنین دستگیری «روح‌الله زم» را دستاورد بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی دانستند و گفتند: دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جریان دستگیری مدیر شبکه معاند آمدنیوز سیلی خوردند و این اقدام بزرگ زمینه‌ای برای توسعه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در دیگر صحنه‌هاست.

آنان با تجلیل از اجرای طرح شفاف‌سازی مالی بابیان اینکه اجرای شفاف‌سازی مالی مسئولان باید برای هر سه قوه کشور، اجرایی شود،افزودند: : شفاف سازی مالی مسئولان موجب راستی آزمایی ، اعتماد و مجزا ساختن مسئولان متعهد از مسئولان غیرمتعهد می شود.

امامان جمعه کشور به روزهای پایانی ماه صفر اشاره کردند و گفتند: پیاده‌روی اربعین یک مانور بزرگ در جهان اسلام بود که دشمن را ناامید کرد و به مراتب قوی‌تر از سالهای گذشته با امنیت مثال زدنی برگزار شد.

آنان با تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع ) روز وقف، سالروز اشغال خرمشهر در سال ۱۳۵۹، اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون وهفته پدافند غیرعامل را از مناسبت‌های هفته ذکر کردند و گفتند: در این دو ماه مصیبت، آن عظمت و محبت بین مومنان و وحدت و انسجام حق‌طلبان در راهپیمایی اربعین به رخ جهانیان کشیده شد و اگر مردم عراق در موکب‌ها به پذیرایی از زائران امام حسین (ع) میآیند باید از زائران امام رضا در مشهد هم به خوبی استقبال شود.

چکیده خطبه‌های نمازجمعه مراکز استان‌ها در پی می‌آید:

خراسان جنوبی

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جریان دستگیری مدیر شبکه معاند آمدنیوز سیلی خوردند و این اقدام بزرگ زمینه‌ای برای توسعه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در دیگر صحنه‌هاست.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی افزود: امیدواریم شاهد پیشرفت‌ها در این حوزه باشیم تا در موقعیت‌های دیگر هم سیلی بزرگی به دشمنان اسلام و انقلاب بزنیم.

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست

همدان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: در سالهای گذشته به مردم ایران ثابت شده که آمریکا هیچگاه به وعده‌ها و قول‌های خود پایبند نبوده و کشوری غیرقابل اعتماد است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی افزود: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آگاه باشند بدعهدی آمریکا در برجام نشان داد که نباید به غرب اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه در تصویب لوایح مسئولان و نمایندگان مجلس مصلحت کشور و مردم را مد نظر قرار دهند افزود: تصویب لوایح تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار نگیرد.

ایلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تلاش مسئولان استانی و کشوری برای خدمات رسانی به زائران قابل تقدیر است و باید تلاش ها برای بهبود زیرساخت ها تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار اظهار داشت: از همه مردم ایلام، سپاه، بسیج، صدا و سیما، موکب داران و همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند، قدردانی می شود.

وی با قدردانی از مسئولان استان و مقامات کشوری که پیگیر مشکلات بودند، یادآور شد: زائر امام حسین (ع) بسیار حرمت دارد اما نیازمند فرهنگ سازی برای جلوگیری از اسراف است.

چهارمحال وبختیاری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه ۴۰ سال اخیر دشمن تاکید کرد: سنگ‌اندازی دشمن نمی‌تواند اراده مقاومت مردم در برابر استکبار را کم کند.

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام افزود: انقلابی بودن یعنی یک اسلامی بودن ناب است و استکبار نمی‌تواند با این سنگ اندازی راه به جایی ببرد.

به گفته وی، در گام دوم انقلاب گامهای مقاومت مردم محکمتر برداشته می‌شود و در برابر استکبار جهانی مردم ایران کوتاه نمی‌آیند.

اصفهان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های ائمه اطهار (ع) این بود که ظالمان نتوانند بر مردم حکومت کنند و امروز به یاری خدا در جمهوری اسلامی ایران این امر محقق شده است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به صلح امام حسن مجتبی (ع) و پذیرش ولایت عهدی  حضرت رضا (ع) تصریح کرد: این ۲ امر عامل گسترش اسلام و تشیع شد در صورتی که دشمن از این ۲ طریق می خواست اسلام را محدود کند ولی خدا از طریق صلح امام حسن مجتبی (ع) و پذیرش ولایتعهدی امام رضا (ع) برعکس خواسته  دشمنان اسلام را محقق کرد.

زنجان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: راهپیمایی و کنگره عظیم اربعین مقدمه‌ای برای تشکیل حکومت واحد جهانی مهدوی است.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به ضرورت تلاش برای الگوگیری از سیره پیامبر اسلام(ص) تاکید کرد و افزود: سیره عملی، عبادی و اخلاقی پیامبر اسلام، جامع‌ترین و کامل‌ترین الگو است که تمام ابعاد مورد نیاز برای زندگی سعادتمندانه انسان را دارد.

آذربایجان غربی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات بوجود آمده در حوزه کشاورزی استان گفت: این مشکلات باید با همفکری همه صاحب‌نظران و مسوولان به‌ صورت ریشه‌ای و نظام‌مند حل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی افزود: باید برای تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات مختلف در آذربایجان‌غربی با جلب همکاری نخبگان، برنامه‌ریزی لازم انجام شود تا مشکلات گریبانگیر کشاورزان نشود.

فارس

 نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: آسیب‌های اجتماعی در شیراز به ویژه در بافت تاریخی این شهر مشاهده می‌شود که باید این معضل حل و رفع آن از حالت اداری، پراکنده‌کاری و نامه نگاری خارج و بصورت جهادی برای آن تصمیم گیری شود.

آیت الله لطف الله دژکام افزود:راه حل مشکلات و آسیب های اجتماعی شیراز نیاز به همت همگانی دارد.

امام جمعه شیراز که در هفته‌های اخیر به تکرار این موضوع را از تریبون نماز جمعه مطرح کرده ادامه داد: همه شهروندان توقع دارند که برای این معضل اقدامی عملی و ملموس صورت گیرد، بخشی از علت وجود این مشکل اجتماعی به موضوع اقتصادی باز می‌گردد به گونه‌ای که فقر بعضی افراد جامعه را به این سمت سوق داده اما باید کاری کنیم که جلوه این شهر تاریخی و گردشگری پذیر این‌گونه نباشد که تصور شود آسیب ،فقر و اعتیاد در شیراز زیاد است‌.

قم

خطیب جمعه قم گفت: دست‌های پنهان و آشکار آمریکا، عربستان و دیگر ایادی استکبار دراتفاقات اخیرعراق و لبنان نمایان است ، مردم این دو کشور برای رسیدن به مطالبات به خود حق دردام توطئه‌ها گرفتار نشوند.

آیت الله علی رضا اعرافی افزود:‌دولت‌های این دو کشور باید نسبت به خواسته‌های مشروع مردم توجه کرده، مشکلات معیشتی را کاهش و از نظرات مراجع تقلید پیروریکنند.

وی اظهار داشت: دشمنان ضربه خورده از انقلاب درصدد این هستند که کشورهای محور مقاومت اسلامی را درآتش آشوب و فتنه گرفتار سازند.

سنندج

امام جمعه سنندج گفت: مسلمانان برای سرافرازی جامعه اسلامی در جهان از هیچ تلاشی دریغ نکنند چرا که این موضوع مهم مورد تاکید قرآن است.

ماموستا عبدالرحمان خدایی اظهار داشت: دین مقدس اسلام برای رهایی مسلمانان از بیگانگان همچون تکلیفی به همه اهل ایمان دستور داده به کار و اشتغال اهمیت دهند لذا فعالیت‌های مسلمانان علاوه بر کاهش فقر در جامعه موجبات سرافرازی و برتری کشورهای اسلامی را فراهم می‌کند.

گیلان

 نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با تجلیل از اجرای طرح شفاف‌سازی مالی بیان کرد: اجرای شفاف‌سازی مالی مسئولان باید برای هر سه قوه کشور، اجرایی شود.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: شفاف سازی مالی مسئولان موجب راستی آزمایی ، اعتماد و مجزا ساختن مسئولان متعهد از مسئولان غیرمتعهد می شود.

قزوین

 نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: توطئه‌های آمریکا در منطقه از جمله سوریه؛ لبنان و عراق محکوم به شکست است چرا که ملت‌های مسلمان از مستکبران و در رأس آن آمریکا بیزار هستند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی همچنین با اشاره به حمله ترکیه به شمال سوریه،گفت: ترکیه باید بداند که این کار و همکاری با آمریکا نتیجه و عاقبت خوبی را برایش به همراه ندارد.

وی گفت: آمریکا نیز از این همکاری پنهان سودی نمی‌برد و همچون سایر توطئه های پیشین خود در منطقه که هربار هزینه بیشتری کرده شکست خورده، این بار هم با شرمندگی باید منطقه را ترک کند.

سمنان

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان این که پیاده‌روی اربعین نشانگر قدرت اسلام زیر پرچم حسینی(ع) بود، گفت: این آیین سال به سال پرشورتر می‌شود .

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد افزود: حضور علاقمندان به امام حسین(ع) از همه جای دنیا  این حرکت را  جهانی کرده است .

زاهدان

امام جمعه موقت زاهدان گفت: ملت ایران نظامی را به نام جمهوری اسلامی تشکیل داده که با آن به استقلال رسیده و تا پای جان از آن دفاع می‌کنند.

 حجت الاسلام جواد طاهری اظهار داشت: مردم ایران از نظام و حکومت خود هیچ‌گاه دلسرد نمی‌شوند و از نظامی که خود تشکیل داده‌اند به خوبی حراست می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران دارای ویژگی‌های خاصی هستند افزود: ملت ایران دارای تفکر اهل‌بیت(ع) و تحت فرمان رهبری معظم‌انقلاب هستند.

ساری

امام جمعه موقت ساری بر ضرورت حاکمیت و گسترش اتحاد و همدلی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت : قدرت طلبی ، تفرقه و اختلاف بزرگ‌ترین عامل نفوذ دشمنان است.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود : قدرت طلبی برخی از مسلمانان منشاء ظلمی بوده که در طول ۲۵۰ سال به ائمه اظهار (ع) رفته و در نهایت به شهادت آن بزرگان منجر شد.

وی با اظهار این که ستم پیشگان همواره در طول تاریخ از راه ایجاد اختلاف به اهداف خود رسیدند ، گفت : اگر تاریخ را کارشناسی کنیم با نگاهی ژرف در می یابیم که دشمنی با جمهوری اسلامی تکرار ظلم قدرت طلبان و زیاده خواهان قرون اخیر است.

کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان شرایط امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همدلی و همراهی دانست و گفت : برخی به دنبال دوقطبی کردن جامعه و ایجاد اختلاف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: گاهی برخی افراد و برخی تریبون ها اظهار نظرهایی می کنند و حرف هایی شنیده می شود که مشخص است درصدد ۲ قطبی کردن جامعه و ایجاد اختلاف هستند لذا جامعه باید برای جلوگیری از احتمال ایجاد اختلاف، آگاه باشد.

یزد

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد با اشاره به برخی درگیری‌ها در عراق گفت: مسلمانان این کشور و مسئولان آنها باید مواظب توطئه‌ آمریکایی‌ها و سایر دشمنان اسلام باشند و با بصیرت کامل در راستا همبستگی ملی تلاش کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی افزود: هدف دشمنان و آمریکایی‌ها،  بی‌ثبات کردن عراق و کشورهای همسایه ماست که هوشیاری مردم و مسئولان موجب شکست استکبار جهانی می‌شود.

وی به حمله ترکیه به سوریه اشاره کرد و آن را توطئه‌ای توسط آمریکایی‌ها دانست که در راستای منافع کفرجهانی برای تجاوز به خاک یک کشور مهم منطقه صورت گرفت ذکر کرد.

آذربایجان شرقی

امام جمعه موقت تبریز گفت: زائران اربعین با رستاخیز حسینی و پیاده‌روی میلیونی علاوه بر همنوایی و همصدایی با حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)، امام حسین(ع) را جهانی کردند.

حجت‌الاسلام مهدی عالی با اشاره به برگزاری با عظمت و باشکوه اربعین حسینی، افزود: در فضای مجازی برخی‌ها با طینت بد و تصورات غلط خود می خواستند پیاده روی حسینی را کم سو نشان داده و اربعین را زیر سئوال ببرند ولی خاصیت عاشورا که خداوند در سنت خود قرار داده است موجب شد تا امام حسین (ع) جهانی شود چراکه امام زمان(عج) جهانی است.

لرستان

 نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم‎آباد گفت: برگزاری انتخابات نیازمند انسجام و همدلی است و مردم نیز باید مطالبه خدمت داشته باشند.

آیت الله سید احمد میر عمادی بیان کرد: باید زمان شناس باشیم و تحلیل درست از زندگی و سیره ائمه داشته باشیم تا حق را از باطل تشخیص دهیم.

وی با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی با توجه به تحریم های استکبار افزود: ساخت هواپیمای جت آموزشی کار بزرگی توسط جوانان بوده و دستگیری سرشبکه آمد نیوز، دنیا را متحیر و دشمنان را دستپاچه کرده است.

خراسان رضوی

 امام جمعه مشهد گفت: دنیا نه به خاطر برجام بلکه برای شجاعت و ایستادگی در برابر دشمن، سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی به ایران احترام می‌گذارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: داشتن تقوا همراه با سیاست همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. 

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: اینکه بگوییم امام رئوف (ع) در دوران ولیعهدی با مامون صلح کردند و در مقابله با مامون صبر در برابر صلح کردند نادرست است لذا باید دوران ولیعهدی حضرت امام رضا (ع) را مطالعه کنیم.

بوشهر

امام جمعه موقت بوشهر گفت: وقف صدقه جاری است که بعد از مرگ به کمک انسان می‌آید و باید این فرهنگ درجامعه تقویت و نهادینه شود.

حجت‌الاسلام حسین دشتی افزود: وقف یک رحمت الهی است و در همه امور از جمله علم، دین، ارزش‌های اجتماعی و سایر موارد دیگر باید وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر مسیر وقف در جامعه کم‌رنگ شده است این درحالی است که این فرهنگ باید هرچه بیشتر در جامعه تقویت شود.

کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش و زحمات ستاد اربعین استان کرمانشاه، خدمات ارائه شده به زائران در مرز خسروی را باکیفیت و شایسته دانست و گفت: مردم کرمانشاه که از دیرباز خادم امام حسین (ع) و زائران حرمش بوده‌اند، ادامه عبور زائران از این مرز یکی از خواسته‌های آنان است.

آیت‌الله مصطفی علما  افزود: مرز خسروی با وجود اینکه برای اولین سال میزبان زائران اربعین بود اما در خدمات‌دهی به زائران خوب اقدام شد و امیدوارم این مرز در سال‌های آینده نیز میزبان زائران باشد. 

۱۳۵۲/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم دولت وحدت ملی نماز جمعه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی

روسای گمرک ایران و عراق با هدف تسهیل و توسعه تجارت صبح امروز در تهران دیدار و گفت و گو کردند که مهمترین محورهای این مذاکره، ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی دو کشور برای کاهش سردرگمی تجار و همچنین روان سازی بیشتر امور گمرکی زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی بود.

در این دیدار دکتر محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران و حسن حمود حسانی مشاور وزارت مالیه و رئیس کل گمرک که ریاست هیئت عراقی را بر عهده دارد در خصوص محورهای مهم تسهیل و توسعه تجارت میان ایران و عراق و رفع موانع گمرکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ثامر اثیر منعم مدیر حقوقی و امور گمرکی گمرک عراق و احمد عباس موسی مدیر بخش فنی هیات گذرگاه‌های مرزی عراق نیز رئیس کل گمرک عراق را در این دیدار همراهی می کنند
محورهای مهم مذاکرات گمرکی میان روسای گمرکات ایران و عراق برای توسعه تجارت دو کشور
همکاری و کمک متقابل اداری در امور گمرکی از طریق تبادل الکترونیکی اطلاعات به منظور ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی دو کشور
مبادله اطلاعات در راستای توسعه کارنه تیر و همچنین تیر الکترونیک
اعمال سیاست‌ها و شیوه‌های یکسان در مبادی مرزی مختلف و همچنین انطباق روزها و ساعات کاری گمرکات دو کشور برای کاهش سردرگمی تجار و بازرگانان دو کشور
تسریع در اطلاع‌رسانی از تغییرات در رویه‌ها و مقررات گمرکی دو کشور
تشکیل یک کارگروه مشترک بین دو کشور جهت روان‌سازی بیشتر امور گمرکی زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال