Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:51:20 GMT

پیروزیهای پرگل در بازی های هفته سوم لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۵۱۰۶

پیروزیهای پرگل در بازی های هفته سوم لیگ برتر

هفته سوم بازی های لیگ برتر بانوان امروز برگزار شد و تیم های حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، سومین هفته از بازی های فصل جدید فوتبال بانوان ایران امروز طبق برنامه قبلی برگزار شد و تیم های بالا و پایین جدول با یکدیگر دیدار کردند.

 

•  زاگرس شیراز 0 شهرداری سیرجان 10

 

سیرجانی ها در این دیدار نیز توانستند یک برد پرگل دیگر در کارنامه خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با گل های شبنم بهشت(3 گل)، هستی فروزنده(2 گل)، مریم ایزدپناه(2 گل)، افسانه چترنور، زهرا علیزاده و سهیلا نظام آبادی 9 امتیازی شود و در صدر جدول بایستد. در سوی دیگر شیرازی ها نیز 6 امتیازی باقی ماندند.

 

•  شهرداری بم 8 آویسا خوزستان 0

 

بمی ها هم توانستند به عنوان یکی از مدعیان سفت و سخت این بازی ها با بردی پرگل از سد حریف خود بگذرند. بهناز طاهرخانی(3 گل)، زهرا قنبری(2 گل)، شهناز جعفری، نرگس کوهستانی و منا حمودی بازیکنانی بودند که با گل های خود در این بازی بمی ها را 9 امتیازی کردند. در سوی دیگر آویسای خوزستان نیز کماکان بدون امتیاز در قطعر جدول حضور دارند.

 

•  هیات فوتبال البرز 2 ذوب آهن اصفهان 0

 

البرزی ها در سه هفته اخیر نشان دادند به عنوان تیمی که نامزد سقوط به لیگ است پا به لیگ برتر نگذاشتند. آنها در دیدار امروز توانستند به دومین پیروزی خود دست پیدا کنند. بردی که کرجی ها را 6 امتیازی کرد با دو گل سارا قمی به دست آمد. ذوبی ها نیز با این شکست کماکان 3 امتیازی باقی ماندند.

 

•  آذرخش کردستان 3 ملوان بندرانزلی 0

 

آذرخشی ها در سومین دیدار خود توانستند با پیروزی به کار خود خاتمه دهند تا در نهایت با 9 امتیاز خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کنند. فروغ موری، فاطمه شبان و فاطمه قاسمی سه بازیکنی بودند که برای آذرخشی ها در این دیدار گلزنی کردند. در سوی دیگر اما وضعیت ملوانان بدتر از قبل شد و آنها کماکان با همان یک امتیاز در رده های پایینی جدول حضور دارند.

 

•  سپاهان اصفهان 7 پارس جنوبی بوشهر 0

 

سپاهانی ها نیز در دیدار امروز توانستند به چهارمین امتیاز خود دست پیدا کنند. آنها در بازی امروز به اولین پیروزی رسیدند. بردی پرگل که با گل های هاجر دباغی(3 گل)، رقیه شهبازی(2 گل)، شقایق روزبهان و فاطمه عادلی به دست آمد. نماینده بوشهر اما کماکان بدون امتیازی در انتهای جدول حضور خواهند داشت.

 

•  پالایش گاز ایلام 3 همیاری آذربایجان غربی 0

 

ایلامی ها نیز یکی از تیم های برنده در دیدارهای امروز به حساب آمدند. مرضیه نیکخواه، کوثر عنبری و محدثه ذلفی بازیکنانی بودند که توانستند گل های ایلامی ها را در این دیدار به ثمر برسانند. اما در سوی دیگر ارومیه ای ها همچنان به عنوان یکی از سه تیم بدون امتیاز لیگ برتر محسوب می شوند.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ، رم میهمان اودینزه بود:

اطلاعات بازی اودینزه - رم بستر برگزاری: هفته ۲۲ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت 140۳ (۲۵ آوریل 2024) ساعت: ۲۱:۳۰ به وقت تهران مکان: فریولی اودینه داور: لوکا پایرتو گلزنان: پریرا (۲۳) / لوکاکو (۶۴)، کریستانته (۹۰+۵)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای