Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:12:44 GMT

گل‌محمدی در تمرینات شهرخودرو حاضر شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۵۳۷۵

گل‌محمدی در تمرینات شهرخودرو حاضر شد

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه شهرخودرو خراسان، پس از تعطیلی چند روزه، ظهر امروز با حضور تمامی بازیکنان و زیر نظر یحیی گل‌محمدی، تمرینات تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در زمین تمرینی منزل‌آباد آغاز شد.

روزهای گذشته صحبت‌هایی پیرامون جدایی و قهر گل‌محمدی از شهرخودرو شنیده می‌شد که با صحبت‌های فرهاد حمیداوی مالک و یحیی گل‌محمدی سرمربی شهرخودرو، این موضوع تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: حمیداوی:‌جلسه‌ای با گل‌محمدی برگزار نکردم/ آقایان برای جلب توجه حاشیه‌سازی می‌کنند

پیش از این قرار بود دیدار تیم‌های شهرخودرو خراسان و گل‌گهر سیرجان، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، اما با توجه به ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر و حضور و اسکان زائران پیاده امام رضا(ع) در این مجموعه ورزشی، این دیدار به تعویق افتاد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، روز جمعه، ۱۰ آبان از ساعت ۱۶:۳۰ در تهران به مصاف سایپا بروند.

بیشتر بخوانید: جدایی گل محمدی از شهر خودرو تکذیب شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال شهرخودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل‌محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربی‌گری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه‌نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل‌محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آن‌چه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح‌شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش‌بینی شده در صورت صادر نشدن اجازه مربی‌گری گل‌محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجوز مربی‌گری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست این‌که سعید الهویی در تیم ملی، نقش‌آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه‌نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی‌اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس