Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این مهلت که تا روز 20 دسامبر است به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا مبادلات خود با شرکت کاسکو چین را به تدریج قطع کنند. دولت ترامپ در اواخر ماه سپتامبر 4 شرکت چینی از جمله شرکت نفتکش کاسکو این کشور را به دلیل حمل و نقل نفت ایران تحریم کرد.

این تحریم‌ها باعث شد تا هزینه حمل نفت و گاز طبیعی مایع‌شده در سراسر جهان به حدود 2 برابر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده است که این مهلت شامل شرکت نفتکش کاسکو و تمام زیرمجموعه‌های آن که 50 درصد سهام آنها در اختیار کاسکو است، می‌شود.
بنا به اعلام این وزارتخانه آمریکایی شرکت‌ها نمی‌توانند در قالب این مهلت دو ماهه با شرکت کاسکو مبادله و یا همکاری داشته باشند.
در اوایل ماه جاری یک منبع آگاه اعلام کرد که یکی از سوپر نفتکش‌های کاسکو توانسته است، برای خالی کردن نفت خود معافیت از تحریم‌ها به آمریکا بگیرد.
این نفتکش بخشی از نفت خود را در سنگاپور تخلیه کرده و مابقی آن را نیز در برونئی تحویل داده است.تحریم‌های آمریکا پس از تخلیه این نفتکش مجدداً اعمال شده است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FxA برچسب ها: امریکا ، چین ، ایران

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: امریکا چین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق