Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صفائی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان خوزستان گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک به مدت ۴ روز در نمایشگاه دائمی اهواز برپا خواهد شد و علاقه‌مندان به فناوری می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

او افزود: تاکنون بالغ بر ۳۰ شرکت خصوصی، بیش از ۲۰ استارتاپ و بیش از ۳۰ ارگان دولتی در چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک نام‌نویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفائی اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه الکامپ خوزستان از ۹ آبان و تا ۱۲ آبان ماه برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ در سالن‌های اختصاص داده شده در نمایشگاه دائمی اهواز حضور پیدا کنند.

به گفته رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان خوزستان، در حاشیه این نمایشگاه از ۲ طرح شامل طرح «آموزش تا اشتغال» با حمایت استانداری خوزستان و هدف اشتغالزایی و طرح «ماهنامه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» با عنوان پویا تکنولوژی کارا رونمایی خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۴ تفاهم‌نامه قطعی با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه شهید چمران، دانشگاه شهید بهشتی و بانک رسالت و ۲ تفاهم‌نامه در حال تکمیل با پارک علم و فناوری خوزستان و سازمان فنی و حرفه استان در این نمایشگاه امضا می‌شوند.

صفائی اذعان داشت: همچنین در حاشیه این نمایشگاه از طرح ملی نوآفرین بامحوریت شش طرح حمایتی است رونمایی می‌شود، این طرح‌ها شامل «حمایت از شرکت‌ای نوپا با تخصیص وام، ایجاد مراکز شتاب دهنده در مجموعه‌های مختلف»، «حمایت در زمینه ایجاد صندوق حمایت با هدف کسب و کار‌های فناورانه»، «حمایت از پلتفرم‌های کسب و کار» و «حمایت از اصناف فعال در حوزه فناوری» هستند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه الکامپ میزبان علاقمندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی