Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، سیدمحمد موسوی از انجام مکاتبه وزیر جهاد کشاورزی با وزیر کشور، معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: تمام تمهیدات ویژه از هم‌اکنون برای مبارزه با موج جدبد ملخ‌ها به جنوب کرمان انجام شده است.

وی از تخصیص هزینه مبارزه با ملخ در جنوب کرمان به وزارت کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر تیم‌های پایش ملخ صحرایی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در آمادگی کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، زمینه مبارزه جدی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی از شناسایی مناطق پر خطر هجوم ملخ‌ها در جنوب کرمان خبرداد و گفت: پایش جدی منطقه با حضور کارشناسان فنی حفظ نباتات در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به استان کرمان برای هزینه در زمینه بازسازی زیرساخت‌های کشاورزی خسارت دیده از سیلاب خبر داد. 

 موسوی در بازدید از مناطق خسارت دیده از سیلاب‌های ابتدای امسال در جنوب کرمان گفت: با وجود نداشتن اعتبار برای بازسازی زیرساخت‌های کشاورزی خسارت دیده از سیلاب، سازمان جهاد کشاورزی این منطقه اقدامات خوبی را در زمینه بازسازی قنوات و راه‌های دسترسی به مزارع انجام داده است.

وی با بیان اینکه برای بازسازی زیرساخت‌های خسارت دیده از سیلاب در حوزه کشاورزی ۲۰میلیارد تومان اعتبار به زودی در اختیار استان کرمان قرار خواهد گرفت تصریح کرد: در این میان جنوب استان کرمان هم با دریافت اعتبارات بایستی اقدامات بازسازی را انجام دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل