Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق یوونتوس مطمئن است که آینده مهاجم آرژانتینی در میلان رقم می خورد اما او همیشه در پیش بینی هایش موفق نبوده است.

طرفداری - میلان در طول تابستان برای خرید آنخل کوریا با آگوستین خیمنز در تماس بود. خیمنز همچنین مدیر برنامه رودریگو دی پل، مهاجم 25 ساله آرژانتینی اودینزه است.

بعضی از رسانه های ایتالیا مانند کالچو مرکاتو معتقدند میلان در راه خرید دی پل تسلیم نشده اما هر انتقال احتمالی در تابستان رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوچانو موجی، مدیر سابق یوونتوس در گفتگو با 7Gold گفت:

دی پل می آید. او باید در ابتدای فصل به میلان می رفت اما به هزاران دلیل انتقال قطعی نشد. حالا دو طرف در حال مذاکره مجدد هستند و تقریبا او قطعا به میلان خواهد رفت. او بازیکنی است که روسونری نیاز دارد. 

دی پل در این فصل در 6 بازی، دو پاس گل ثبت کرده است. قیمت او در حال حاضر توسط رسانه های ایتالیایی چیزی در حدود 30 تا 35 میلیون یورو در نظر گرفته می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901541

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد