Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس به اندازه تمام بازی های قبل، گل زد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته هشتم دو تیم پرسپولیس و شاهین به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر 
شاهین بوشهر 0-5 پرسپولیس تهران 
جمعه 3 آبان 1398 ساعت 16:45 
بوشهر - ورزشگاه شهید بهشتی
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: سعید قاسمی و فرهاد مروجی 
گل‌ها: علی علیپور(3گل)، وحید امیری(1گل)، شجاع خلیل زاده(1گل)

ترکیب دو تیم

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور

ترکیب شاهین:

ماکسیم کویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادق بارانی، میلاد صارمی، امیرحسین موسی‌زاده، دانیال مومنی، حسین مالکی، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، بهمن سالاری و ابوذر صفرزاده شرح گل ها و اتفاقات مهم

در دقیقه 6 حمله پرسپولیس از سمت راست دروازه شاهین و پاس محکم مهدی ترابی در دهانه دروازه به علی علیپور رسید تا او به راحتی دروازه شاهین را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 29 شوت محکم بازیکن پرسپولیس با دفع ناقص گلر شاهین همراه شد تا وحید امیری به توپ برسد و بعد از جا گذاشتن دروازه بان، دروازه خالی را باز کند.

در دقیقه 38 پرسپولیس به گل سوم رسید و این بار علی علیپور روی پاس در عمق محمد نادری موفق شد که به گلر شاهین تک به تک شود و در نهایت با یک شوت دقیق دروازه شاهین را برای بار سوم باز کند.

در دقیقه 56 ارسال امید عالیشاه از سمت راست با ضربه سر علی علیپور همراه شد تا پرسپولیس، شاهین را 4 تایی کند و علی علیپور نیز هتریک کند.

در دقیقه 58 توپ شاهینی ها به تیر دروازه علیرضا بیرانوند برخورد کرد.

در دقیقه 68 ضد حمله پرسپولیس روی دروازه شاهین و پاس مهدی ترابی در دهانه دروازه به شجاع خلیل زاده که او موفق شد دروازه خالی را به راحتی باز کند و حساب کار را 5 بر 0 کند.

در دقیقه 83 شاهین صاحب موقعیت شد که در دهانه دروازه، ضربه سر مهاجم این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 85 مهدی ترابی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و این در حالی بود که پرسپولیس سه تعویض خود را انجام داده بود و 10 نفره شد.

در دقیقه 88 علی علیپور روی یک ضد حمله می رفت که گل ششم را بزند اما با خطای بازیکن شاهین متوقف شد و داور نیز امیرحسین موسی زاده، بازیکن شاهین را اخراج کرد و شاهین نیز 10 نفره شد.

در دقیقه 92 فرشاد احمد زاده با دریافت دومین کارت زرد خود، از زمین بازی اخراج شد و پرسپولیس 9 نفره شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد. کد خبر 6093569

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد