Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن با پیروزی خانگی شاگردان حسین فرکی به پایان رسید و تیم مدعی سپاهان نیز در حالی که تصور می شد کار آسانی مقابل سایپا داشته باشد، در دیدار خانگی مقابل نارنجی ها متوقف شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سایپا در حالی که هفته گذشته چهار گل از استقلال دریافت کرده بود، این بار تیم صدرنشین لیگ را پس از پنج شکست پیاپی متوقف کرد تا خبر خوبی برای پرسپولیس، تراکتور و پدیده بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دو دیدار به صورت همزمان از ساعت 16:45 امروز (جمعه) آغاز شد که نتایج پایانی این دیدارها به شرح زیر است:

پیکان 2 - ذوب‌آهن یک
گل‌ها: فراز امامعلی (28) و شهریار مغانلو (75 - پنالتی) برای پیکان و ارسلان مطهری (1+90) برای ذوب‌آهن

 

در دیدار تیم‌‌های سپاهان مقابل سایپا با توجه به اینکه پیام نیازمند تا دقیقه 68 گلی را دریافت نکرد، موفق به شکستن رکورد سیدحسین حسینی شد که رکورددار کلین‌شیت در فوتبال ایران بود. نیازمند ابتدا با رکورد 873 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکوردشکنی کرد و با توجه به تساوی دو تیم تا پایان بازی، رکوردش را به 895 دقیقه رساند. او این رکورد را از فصل گذشته آغاز کرد و امسال به ثبت رساند.

پیش از این گفته شده بود رشید مظاهری رکورد حسینی را شکسته که در ادامه مشخص شد در بین مسابقاتی که او دروازه‌بان بود یک دیدار برگزار شده که گل خورده است. تراکتور امروز در آبادان بالاخره گل دریافت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه تعطیلی پنجشنبه ها جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری سپاهان سایپا نیازمند لیگ نوزدهم تابناک ورزشی کردستان سوریه تعطیلی پنجشنبه ها جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم

وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم