Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک دیدار بیرون از خانه به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هشتمین دیدار خود مهمان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بود که در پایان این رقابت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در مجموع دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام منجر به عبور توپ از دروازه ها نشد و دو تیم در پایان هفته هشتم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار حبیب فرعباسی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، سجاد جعفری، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، مجید عیدی، حسین ابراهیمی(75- سعید آهنی)، احمد الجبوری(70- صادق صادقی) و میرهادی میرجوان را به میدان فرستاده بود.

همچنین حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی، قائم اسلامی‌خواه(63- اتابک زارعی)، محمد قادری(62- فرید بهزادی‌کریمی)، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر(72- جفرسون دخسوس) بازیکنان رسول خطیبی را در مصاف با نفت مسجدسلیمان تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت امیر عرب‌براقی و کمک حسن انتظاری و علیرضا مرادی برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده فریدون اصفهانیان بود.

در این دیدار حامد نورمحمدی(44)، محمد طیبی(87) و سعید آهنی(1+90) از نفت مسجدسلیمان و عزیز معبودی(1+90) از ماشین‌سازی کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های نفت مسجدسلیمان در پایان هفته هفتم با 12 امتیاز فعلا در جایگاه ششم و تیم ماشین سازی تبریز با 8 امتیاز در جایگاه 11 لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: ما موفق می شویم/رقابت سختی با نفت مسجدسلیمان داریم از هواداران می‌خواهیم برای تشویق به استادیوم بیایند/اظهار نظر دیپلماتیک سرمربی در خصوص آل کثیر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر نفت مسجد سلیمان مسجدسلیمان تبریز ماشین سازی فوتبال خوزستان برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا